2015. július 21., kedd

Coming out

Van még itt valaki? Ha nincs, akkor is úgy érzem, úgy tisztességes, ha beszámolok arról, miért is voltam ilyen csendben az utóbbi időben. Konkrétan azért, mert nagyjából 1 hónapja (vagy kicsit több) nem kapcsoltam be a laptopot, a telefonról meg nagyon nem szeretek hosszabban pötyögni. A laptop nem bekapcsolása is már egy okozat, az hallgatásom oka nem ez.

Ahogy már azt ősszel is említettem, nekünk -szinte- az is elég, ha rágondolunk, és máris sikerül. Ezúton követek meg mindenkit, akinek ez akár évekbe is telhet. Nem szeretnék nagyon talányosan fogalmazni: Gergőnek kistestvére lesz. Ez még önmagában nem nagy szenzáció, az viszont már az, hogy nem egy. :)

Igen, ikrek. Igen, sokkot kaptam. Igen, 1 hétig a tagadás fázisában leledzettem, képtelen voltam felfogni, hogy ez velem megtörténhet. Anyu születése előtt nagymamám szült ikerfiúkat, és ugyan nem sokkal a háború után történt, alig éltek 4 napot, de akkor is megszülettek, és mivel ez anyai ágon öröklődik, és kihagy egy generációt, anyu nyugodtan hátradőlhetett. Annyira reménykedtem benne, hogy ha valamelyikünk, akkor a húgom nyeri ezt meg, de nem. Persze, ettől még ő is megnyerheti, de nem hiszem, hogy újra belevágnak. Szeptemberben születik a kistesó náluk. Egyedül.

Nem tudunk még semmi konkrét dolgot, csak annyit, hogy megvannak, jól vannak, ketten vannak, kétpetéjűek, tarkóredők rendben. Ennyi nekem most elég is.

Egy "normál" babavárás ebben nagyjából ki is merül. Ez viszont nem normál. :) Főleg úgy, hogy már van egy Gergő, így hirtelen egy háromgyerekes nagycsalád leszünk. OK, hogy ennek van egy halom előnye, de hátránya, azaz megoldásra váró problémája is.

1. A Corsa hátsó ülésére nem fér el 3 gyerekülés, de ha két gyerekülés van, akkor egy felnőtt nem fér el kényelmesen. --> Autó kell. Elkezdtünk nézelődni kényelmesen, aztán Péter belefutott az unokatestvére hirdetésébe. Nem eresztem bő lére -ha mostanában itthon wellness-ezek, akkor írok róla egy külön bejegyzést-; röviden annyi, hogy 1,5 hete egy 9 éves Honda FR-V tulajdonosa vagyok, mert az én nevemre vettük. :)

2. 2 éven belül kicsi lesz a lakás.Tudom, hogy mindent meg lehet oldani, de ha elképzelem az életemet 3 gyerekkel egy emeleti lakásban, sokkot kapok. Tudom. Más is megoldja, de én nem vagyok más. Úgyhogy most ráfekszünk, és eladunk minden örökséget, behajtjuk a jogos jussokat, és keresünk egy kertes házat. Nem megyünk vidékre. Az nekünk változatlanul nem megoldható. A 11. kerületben gondolkozunk, mert ott van a kiszemelt iskola, és a 4-es metró óta a közlekedés sem horror a belvárosba.

3. Kell egy újabb kiságy, ikerbabakocsi, hordozó. Ruhán kívül nagyjából mindenből kettő kell. Még jó, hogy 3 gyerek után magasabb a családi adókedvezmény. :)

Az pedig, hogy mi van velem...? A hányingeren túlvagyok, most állandóan éhes vagyok. Most is. Nincs itthon kaja. Nem bírom a hőséget. Képtelen vagyok főzni. A fiúk az Ikeában. Legalább ők esznek.

Hát, így.

15 megjegyzés:

  1. en vagyok itt is :-) :-) :-)

    melyik suli? :-D

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. ja, es anyu tesojai is ikrek... kivancsi leszek, nalunk ki huzza be ezt a kartyat :-D

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Hú. Hú! HÚ!!!
    Gratulálok, meg éljen, meg örülök, meg értem (mármint az izgalmat, az aggodalmat, a készülődést, a változást, a ..... jaj, még mennyi minden!
    Azért ez tényleg izgi. Az egy is nagy hír, a kettő pedig máshogy nagy hír.
    Éreztem, hogy vissza kell néznem ide! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy úgy vagyok vele, hogy azt érzem, minden csettintésre meg fog oldódni. Ahogy az autó. :) Persze, az is lehet, hogy felforrt az agyam a hőségben, és nem látok azon túl, hogy együnk valamit és legyen eső MOST! :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. Az eső megjött (csettintésre). Amúgy tényleg sokat szokott segíteni (legalábbis nekem), ha sikerül elengedni a rágörcsölő gondolatokat. :)

      Törlés
  7. És kaja is került. Megy ez. :)

    Egyébként tényleg nem érdemes rágörcsölni a dolgokra, úgy sokkal nehezebb.

    VálaszTörlés
  8. (Nem cenzúrázom a saját megjegyzéseimet, csak valamiért többször megjelenik, ha telefonról írom...)

    VálaszTörlés