2011. december 28., szerda

A(z orr)szívás nem szívás

Majdnem 1 évig tartott a jó világ. Még most nem mondom ki, hogy beteg, mert egyelőre szeretném azt hinni, hogy a foga okozza, de ma kénytelenek voltunk beüzemelni az orrszi-porszit. Gáz ez a név, de ez van a dobozára írva...

Gergő pár napja szörcsög, de csak este, az elalvás előtti rámcsatlakozáskor. Napközben egyáltalán. Nyűgösebb a szokásosnál, de ez így volt a meglévő 6 foga esetén, így nem tulajdonítottam nagy jelentőséget neki. Nem azt mondom, hogy nem foglalkozom a gyerekem nyomorával, de nem is tömöm gyógyszerrel az első nyekkenésre. Figyeltem, de nem volt más tünet, csak az esti szörcsögés. Ma viszont a szokásosnál is nyűgösebb volt, nem volt jó semmi, és Péter felfedezett némi nedvességet az orra alatt. Ilyen még nem volt. Eddig csak akkor ficcent ki valami az orrából, ha előtte keservesen sírt valami miatt, de most ilyen nem történt. Megtöröltük az orrát, de kis idő múlva újból mutakozott a nedvesség. Megint megtöröltük. Később éppen teregettem, amikor Péter azzal jött, hogy hol keresse az orrszi-porszit. Rábámultam. Megnyugtatott, hogy nem komoly a helyzet, de szeretné kipróbálni, hátha könnyítene Gergő sorsán. Féltem tőle, mert még nem próbáltuk. Pár perc múlva hallottam a porszívó hangját. Azt hittem, Péter csak kipróbálta, mennyire erős, de azzal fogadott, amikor teregetés után csatlakoztam hozzájuk, hogy már túl vannak rajta. Gergő nagyon jól fogadta, mosolygott közben. Én még ilyet nem éltem. Örülök, hogy valamiben nekünk is lehet szerencsénk. :)

Úgy tűnik, jó volt Péter gondolatmenete, mivel orrszívás után nem sokkal kidőlt a hős. Egész nap próbáltam altatni, de nem sikerült. Péter szerint lázas. Fürdés előtt megmérjük a hőjét, és amennyiben valóban magasabb a normálisnál, konzultálunk a gyerekorvossal (vagy nem...), és kap egy fél kúpot. Nem csináltunk még ilyet, mert nem volt rá szükség. Az összes oltást és az összes fognövesztést láz nélkül abszolválta eddig. Hallottam, hogy a hátsó fogak durvábban jönnek ki az elsőknél, de voltam olyan elbizakodott, hogy azt hittem, nálunk nem így lesz. Tévedtem. Nem baj. Túléljük. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése