2013. szeptember 19., csütörtök

Alakulás

Nagy átalakulások vannak nálunk. Kívül és belül. A kívül nagyjából a lakást jelenti, mert elég csúnyán hozzányúlok a dolgokhoz, mert kb. semmi sincs a helyén. A belül pedig a bennem és a család többi tagján történik. Még alig nyúltam valamihez (mert ha valamit megtanultam már a tanfolyam elején, akkor az az, hogy nem megyünk neki mindennek azonnal), mert sok dolgom van még addig, amíg minden a helyére kerül, és nem szeretném újra csinálni csak azért, mert kapkodtam, csak apróságokat helyeztem át, de basszus... elég durván változnak a dolgok, ha nem is azonnal.

Az egyik legkellemetlenebb... azaz tulajdonképpen az egyetlen kellemetlen hatás az, hogy ha Gergő ágyán alszom, rémálmaim vannak. Nem írok most róluk többet, mert nem szóltam az elején, hogy csak fényes nappal olvasson, aki félős (másnál én is akkor olvasnám :D), de elég durva. Lehet, másnak nem az, de nekem, aki egy sötét szobában is fél egyedül, igenis az.

Azzal nagyjából egyidőben, hogy belepiszkáltam a hálószoba elrendezésébe, Gergő átszokott hozzánk aludni. Ennek kb. 3 hete.  Valamelyik nap nem aludt délután, este pedig olyan gyorsan kidőlt, hogy nem volt ideje átcuccolni a hálószobába. Éjszaka megjelent értem. Múlt héten pedig annyira horkolt a két pasi, hogy fogtam a párnám, és átmentem Gergő ágyára. Ez a két alkalom volt, amikor nála aludtam, és mind a kétszer rémálmom volt. Érdekes, hogy délután hiába alszom el mellette, nincs rossz álom.

Vettem egyébként iránytűt; végül azt a szépet, amit a múltkor feltettem ide. Azóta iránytűvel a kezemben járom a lakást, és mérek mindent. Én vagyok a bolond nő a házban. Valakinek ezt a posztot is be kell tölteni. Mivel a belső kertre néz az erkélyünk (egyik fele), frankón látom a szemben lakókat. Főleg akkor láttam őket sokat, amikor Gergő pici volt, és a napok nagy részét a kanapén ülve töltöttem. Vannak a cigisek, Róka Rudi (valamilyen állat a vezetékneve, talán Rigó), rumlis néni, gyerekesek... A ház másik oldaláról nézve meg én vagyok a bolond. Lehet, hogy még nem kaptam meg ezt a megtisztelő címet, de biztosan az enyém lesz, ha össze tudok hozni egy tértisztítást. Péter már jelezte, hogy az utcáról fog kamerázni, de elküldtem a francba. :)

Ha vége a tanfolyamnak, talán összeszedem a gondolataimat, és leírom, milyen változásokat veszek észre magamon, amit a tanfolyam számlájára írok, de most megyek és csatlakozom Gergőhöz a hálószobában. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése