2013. szeptember 19., csütörtök

Alvás

Nem csináltam semmi különöset, csak parkolópályára tettem a nagy közös paplant (nem szeretem, mert nem tudok vele múmiaként aludni), és különböző színű ágyneműt húztam fel magunknak, mindenkinek, ami jó. Nem emlékszem, hogy akár egyetlen éjszakát is aludtunk volna így anélkül, hogy Gergő beköltözött. Egyszer altatás közben közölte, hogy menjünk át a hálószobába. Arra a kérdésre, hogy miért akar átmenni, azt válaszolta, hogy Ott jól érzem magam. Azóta egyszer aludt el a saját helyén. Nem annyira vicces, de nem akarom erőszakkal visszatoloncolni. Majd elmúlik ez is, ahogy a többi hóbort.

Nem csodálom egyébként, hogy nem szeret a saját helyén aludni. Pontos okát nem tudom megmondani, de gyanítom, hogy köze van a lakásban elkövetett apró változtatásokhoz. Hiába húztam neki is megfelelő ágyneműt, nem szeret ott aludni. Jelzem, én sem. Régebben jókat aludtam ott, de most jönnek a rémálmok. Borzasztó ez.

Úgy látszik, olyan nálunk nincs, hogy rendes délutáni meg éjszakai alvást is kapunk. Most van ez a nagy közös alvás a hálószobában, és igaz ugyan, hogy Gergő elvétve ébred fel éjjelente, de rajta kívül senki sem alszik igazán jó. Lábbal a szájban/gyomorszájban nehezen tud az ember aludni. :) Cserébe viszont egész jól alszik délutánonként. Ma mondjuk pont nem, mert 1 órája dőlt ki, de nem is volt normális a nap, mert kicsit későn indultunk el vásárolni meg ebédelni, aztán meg kirázódott, de egyébként tényleg egészen jól alszik. Van, hogy ő szól, hogy aludni szeretne.

Kíváncsi vagyok, a szobacsere után is a mostani hálószobában szeretne majd aludni vagy nem az a lényeg, hanem a velünk alvás. Van egy olyan sejtésem, hogy az utóbbi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése