2016. augusztus 30., kedd

A sztédzsing még

Nem hagy nyugodni ez a sztédzsing. Muszáj, hogy legyen valami értelme, különben nem jött volna létre mint piaci termék. Ma megvilágosodtam.

Miután csupán az, hogy feltettünk néhány képet a lakásról (a kiürített konyháról, a furcsán üres fürdőről, az erkélyről és a házról kívülről, plusz alaprajz) elkezdte vonzani az érdeklődőket, és senkit sem zavart, hogy dobozok vannak a nappali egyik falánál, mert mondtuk, hogy elkezdtünk csomagolni, Péter is belátta, hogy hülyeség pénzt kidobni a sztédzsingre.

Azt azért megjegyezte, hogy esetleg a kislakásom esetében lenne értelme. Azonnal rávágtam, hogy azt én is meg tudom csinálni. Nem lakik már ott senki, ami nem kell oda, arra semmi szükség, mehet a rászorulóknak vagy valahova.

És akkor rájöttem, hogy mi az értelme a sztédzsingnek. Nagyjából ugyanaz, mint a bejárónőnek. Akinek nincs ideje vagy éppen lakberendezési érdeklődése, megbízhat valakit, hogy csinálja meg helyette. Így logikus. Csak annak kellett eljutni az agyamig, hogy ezért valaki szokott fizetni. Sosem voltam úrilány. 😂

Ha egyszer lesz vállalkozásom, akkor tuti sok dologgal fogok foglalkozni. Beleveszem ezt a sztédzsinget is. 😂

6 megjegyzés:

  1. szerintem nem tudják a fullra berendezett és belakott lakásba beleképzelni a saját cuccaikat és a saját életüket. ha ki van nagyjából ürítve, akkor nem "korlátozza" őket annyira az adott kép. mintha attól tartanának, minden ott marad, és akkor mi lesz az ő holmijaikkal, életükkel... vagy valami ilyesmi :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez OK, ezt értem. A másik oldal foglalkoztat, hogy képesek az emberek pénzt adni azért, hogy nagyjából kiűrítse valaki a lakásukat. ;)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. annyi sz*rért képesek... :-D :-D :-D :-D

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés