2014. április 27., vasárnap

Bele

Felszívtam magam a piszkálódásokon, szembejött egy lehetőség, én meg jól belevágtam valamibe, amiből -terveim szerint- apránként finanszírozom későbbi terveimet. (Tulajdonképpen a tervek már megvannak, csak a megvalósításhoz kell némi tőke, amit nem tudok/nincs pofám a családi kasszából elvonni.)

Senki sem tudja, hogy mi ez. Péter sem, mert nem akarom. Annyit tud, amennyit mindenképpen kell: naponta 1-2 óra internetre van szükségem, bárhol is vagyunk. Nem telefonon való pötyögésre, hanem a gépre. Jöhetnek a szentbeszédek, hogy miért kell titkolózni, meg régen rossz, ha titkolóznom kell, de megmondom, miért kell: önvédelemből. Elegem van abból, hogy mindenhonnan visszapattanok. Nincs szükségem arra, hogy letörjék a lelkesedésemet (megint és újra). Alaptőkére van szükségem (nem milliókra kell gondolni, csak pár ezresre indulásként), azt pedig megszerzem. Nem kell megijedni, semmi törvénytelenségre nem készülök, csak kicsit olyasmire, amihez normál esetben nem fűlne a fogam. Nem törvénytelen, nem erkölcstelen, csak egy kicsit nyomulós. Na, jó, ennyit és nem többet. :)

A ma délutáni napsütést kihasználva végre lemostam kívülről is az összes ablakot, amit tavasszal még nem tudtam megtenni a folyamatos eső vagy hideg miatt. Amikor jó volt az idő, akkor meg kimozdultunk. Most nekiálltam és hihetetlen jó érzés. Elkapott a gépszíj és lemostam az erkély üvegét is (csak belülről, mert még nem találtam fel azt a technikát, amivel kívülről is le tudom mosni), a korlát tetejét, felsöpörtem az erkélyt. Már csak meg kell venni és beültetni a virágokat (idén petúniát szeretnék, mert olcsóbb és szerintem kevésbé kényes a muskátlinál, ráadásul látom a vásárlásnál, milyen színű a virága, és már nem szeretnék mellényúlni), aztán felmosok és kezdődhet a grillszezon. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése