2010. május 10., hétfő

Nem jó

Nem vagyok magammal az utóbbi időben kibékülve. Valami belémbújt. Kb. egy hete folyamatosan rossz a közérzetem. Elég hivatalosan hangzik, de nem tudom jobban megfogalmazni. Nem vagyok rosszul, nem fáj semmim, csak valahogy nem jó az egész. Persze, ez nem jelenti azt, hogy egész nap eltorzult, szenvedő arccal pislogok. Egész jó napok is voltak a héten. Anyuék itt töltötték a hétvégét. Kivételesen nem mi mentünk hozzájuk, és nem is csak pár percre álltak meg Kaposvár felé félúton. Óriási grillpartit rendeztünk a teraszon, este pedig hagytam magam laposra verni Bang!-ben és Rizikóban. :)

Szombat éjfél körül volt az a pont, amikor már másoknak is feltünt, hogy valami nincs rendben velem. Nem sokon múlt, hogy nem ájultam le a puffról. Gyorsan megetettek, megitattak, összekaptam magam, és igyekeztem jobb színben tündökölni, mint ahogy éreztem magam, csak ne velem foglalkozzanak. Arra gyanakodtam, hogy a grilles kaja árthatott meg, de gyorsan elvetettem, mivel előtte sem voltam a topon. A második okjelölt, hogy esetleg keveset eszem. Na, ez is gyorsan felejtésre került. Igaz ugyan, hogy szombaton tényleg nem ettem sokat, de a szédülés után gyorsan pótoltam a hiányt, és aki ismer, tudja, hogy ritkán eszem keveset. :)

Az, ami jobban aggaszt, hogy nem tudok megenni akármit. Halomban áll a kaja a hűtőben, de ha megéhezem, kinyitom az ajtót, végignézem a kínálatot, elhúzom a szám, és mindig ugyanazt veszem elő. Anyu hozott szombaton bablevest, túrós-hagymás galuskát és tiramisut. Az utóbbival még az ismerkedési fázisban vagyok, és egyelőre az elmegy kategóriába helyeztem, de a két első rajta van a top 10-es listámon. A család szabályszerűen megőrül a túrós cuccért, ahogy én is, most viszont nem esik jól. Marad a bableves, az viszont jöhet. Olyan, mintha egy kicsit felgyorsítottam volna az időt, és elértem volna azt a kort, amikor megint csak a pépes, összeturmixolt, kanállal ehető ételek jöhetnek számításba. Az is lehet, hogy az unokaöcsémtől irigyeltem el a kajákat, aki jobbnál jobb -pépesített- finom falattal ismerkedik. :) Remélem, megmaradok!

2 megjegyzés:

  1. Szerintem adj Magadnak még pár napot, talán egy szűk hetet és ha nem javul a helyzet, caplass el egy dokihoz. Tudod: ártani nem használ...

    VálaszTörlés
  2. Tavaszi fáradtság? Az étvágytalanság elég aggasztó jel... Pixie-nek igaza van.

    VálaszTörlés