2011. január 2., vasárnap

Lista

Van, azaz volt egy listám azokról, amiket még mindenképpen szerettem volna elvégezni a gyerek születéséig. Már csak egyetlen tétel szerepel rajta, ez pedig a babatakaró. Még hiányzik egy négyzet, aztán össze kell varrni az egyes darabokat. Nem tragédia, ha nem lesz készen, van másik, csak jó lenne. Mégis az első dolog, amit a gyereknek készítek. :)

Ha a takarót nem számítjuk, akkor az utolsó dolog, ami kipipálásra került, az ez a könyv. Hónapokkal ezelőtt láttam meg a hirdetését a metróablakon, azóta kerestem. Jó sokat vártam rá, mert csúsztak a nyomdai munkálatokkal. Végül megszereztem. Az elején igyekeztem lassan olvasni, hogy sokáig tartson, de a végén már nem bírtam letenni. Egyrészt tudni akartam, mi a vége, másrészt végezni akartam a gyerek születéséig, hiszen utána talán nem lesz majd lehetőségem olvasásra egy ideig. Lehet, hogy mégis, de biztosra akartam menni. Tegnap kivégeztem. Letehetetlen annak, aki szereti a hasonló könyveket. Van folytatása, fenem rá a fogam, és remélem, hagyja majd a gyerek, hogy ki is olvassam. :)

Nem szerepeltek komoly dolgok a listán, tulajdonképpen teljesen átlagos igények: fodrász, Karácsony, Szilveszter, könyv, babatakaró... Már csak a gyerek hiányzik. :)

2 megjegyzés:

  1. öööö... micsoda véletlen, én is azt horgolok... Neked :-) Már csak egy kicsi hiányzik :-)

    Kék-fehér.

    Kérlek, írj egy címet, ahová majd elküldhetem, ha megszületett a fiad.

    VálaszTörlés
  2. De édes vagy! :* Biztos sokkal profibb, mint az enyém, főleg, hogy nagyjából csak a simát és a fordítottat tudom variálni. :))

    VálaszTörlés