2014. szeptember 11., csütörtök

Új útvonal

Tegnap felfedeztem magamnak a HÉV-et. Úgy értem, utaztam már HÉV-vel, de mindig csak akkor, ha Szentendrére mentem vagy a(z akkor) Békásmegyeren lakó barátnőmhöz, meg egyszer Gödöllőre, de azt gondoltam, az már a világ végén van, ahova HÉV-vel kell menni. (Egyszer interjúra is kellett mennem HÉV-vel, akkor a következő megálló már Dunaharaszti lett volna, és tényleg a világ végén volt.) Ezt át kellett értékelnem, és elfogadni, hogy Óbudán teljesen normál közlekedési forma a HÉV. Hazafelé már HÉV-vel jöttünk a csajokkal, de tegnap HÉV-vel is mentem. Egyedül. Oda is értem a munkahelyemre rendesen, nem tévedtem el a házak között csalinkázva. :) Ezzel a módszerrel 20-25 perccel később kelle indulnom. Kincset érő idő ez. :) Este ugyan szedem a virgácsaimat, miután leszállok a Népfürdő utcánál az 1-es villamosról, de nagyobb utakon megyek és gyorsan. Különben is... fél 11 körül már és még nem jár senki az utcán. Meg különben is... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése