2010. március 4., csütörtök

Léleksimogatás

Tegnap jazz koncerten járunk. Nem az én ötletem volt, fel kellett hívni rá a figyelmemet, de egyáltalán nem bántam meg, sőt. Igazi léleksimogató koncert volt. Mostanában nagy szükségem van ilyesmire. Jó arra a pár órára elfelejteni a gondokat, bajokat. Igazi lélekemelő pillanatok ezek.


Nagyon-nagyon jó volt. Tartottam tőle, hogy majd vágni lehet a füstöt, de szerencsére nem így volt. A Budapest Jazz Club emeleti részén nagy tábla jelezte, hogy a dohányzás nem megengedett. A nézőtér sem volt tömve, pár perces késéssel is simán le tudtunk ülni egy asztalhoz.


Nem találtam videót a tegnapi formációról, de ehhez nagyon hasonló volt. Annyi a különbség, hogy tegnap "csak" Gereben Zita és Gyémánt Bálint lépett föl. Így is, úgy is jó volt.:)


Március végén lesz a Magyar Jazz Ünnepe. Van néhány koncert, ami felkerült a listára. Az is az esemény csáberejét növeli, hogy a napijegy 500 Ft, a háromnapos bérlet pedig 1000 Ft. Szerintem egészen kibírható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése