2013. július 14., vasárnap

Bermuda

Valahol a lakásban van egy Bermuda-háromszög, láthatatlan feneketlen zsák vagy egy fekete lyuk. Az elmúlt héten egyik napról a másikra eltűnt a kulcscsomóm, Gergő kulacsa és Salty, az egyik mozdony. Salty tuti került ki a lakásból, a másik kettőben nem vagyok teljesen biztos. Már minden lehetséges helyen néztem, a nem lehetséges meg nem jut eszembe...

Salty meglesz, mert nem került ki a lakásból. A kulacsot nagyon sajnálnám, mert mesecsatornás repicucc ismerőstől, nem lehet kapni (úgy rémlik, Mátrafüreden még megvolt, de már ebben sem vagyok biztos), a kulcscsomó hétfőn vagy kedden tuti nálam volt, azóta nem tudom felidézni. :(

5 megjegyzés:

  1. A kulcs ma reggel meglett. Csak fel kellett emelnem Gergő bézbólsapkáját az előszobában. :)

    A többit még keresem.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most aztán törhetem a fejem, hogy mit írtál. :)

      Törlés
  3. Eloszor nem lattam a legelso megjegyzest valami miatt, es annyit irtam, hogy nem emlekszem ra, h Matrafureden lattam volna a kulacsot. Majd a meglett a kulcs uzenetet kulacsnak dekodoltam es toroltem. De most latom, hogy a kulacs meg nem kerult elo, szoval megis relevans lett volna. Most meg epp beegetem magam :)))))

    VálaszTörlés
  4. :D Amikor olvastam, hogy nem láttad Mátrafüreden a kulacsot, először örültem, mert akkor talán el sem vittük, és valahol itthon van. Aztán lelombozódtam, mert lehet, Bükfürdőről hazafelé hagytuk el valahol. Kár (lenne) érte. Már nem tudom, hol keressem...

    VálaszTörlés