2013. július 12., péntek

Észrevételek

A mai nap folyamán kettő darab észrevételt tettem.

Az egyik, hogy egyre valószínűbb, hogy szinte egyedül vagyok a problémámmal, mert a játszóteres közönség kb. 99,9%-át kicsit sem érdekli, ha valaki a játszótéren belül (!) vagy akár közvetlenül a kerítés mellett cigizik úgy, hogy az egész játszótér tiszta füst. Fel tudtam volna robbanni, amikor a nagymama a homokozó mellett (!) rágyújtott. Nem szóltam be, mert a közelemben álló csajok nem osztoztak a problémámon, nem akartam jelenetet rendezni, úgyhogy csak összeszorított szájjal felkaptam Gergőt, és a csúszdához cipeltem a többi gyerekhez, hogy játsszon inkább ott. Nagymama valamennyire észrevette magát, mert elsomfordált a sarokba (a kapun nem ment ki), de Gergő ellenállt a csúszdának, és homokozni akart. Ráadásul a nagymama a rágyújtás előtt homokfagyit kóstolgatott velük, Gergő pedig folyamatosan hordta neki az újabb és újabb fagyikat. Leültem a homokozó szélére, és mondtam Gergőnek, hogy majd én megkóstolom a fagyiját, de nem voltam jó, a nagymama kellett. Klassz. Azon mondjuk meglepődtem, hogy a csajokat nem érdekelte az egész. Mármint az anyukacsajokat.

A másik észrevétel, hogy a nagy nappali átrendezésben nem hagytam helyet a szárítónak. Most eléggé fúj a szél, nem szívesen tenném ki a szárítót (és a ruhákat) egy esetleges triplaszaltónak a hatodikról, úgyhogy valahova bentre kellene teregetni, de gőzöm sincs, hova. Persze, mehetne a hálószobába, ahogy régen, de a potenciális helyén most a kocsi csomagtartójából felhozott tároló van, másrészt ma délután ott óhajtotta Gergő álomra hajtani a fejét. Mármint az nagyágyon, nem a tárolóban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése