2013. július 15., hétfő

Tanfolyam

Pár hete jelentkeztem egy online tanfolyamra. Egy kedves ismerős új lakásba költözött, eseményt szervezett lakberendezési ötletelésre, én meg előkaptam a feng shuival foglalkozó könyveimet és próbáltam neki segíteni. Minél jobban igyekeztem, annál inkább rájöttem, hogy kevés vagyok hozzá. Közben elkapott a hév, és hirtelen megvilágosodtam: nagyon szívesen foglalkoznék lakberendezéssel a későbbiekben valamilyen formában. Megosztottam a húgommal is a gondolataimat, akit -többek között- azért is imádok, mert hihetetlen módon tud lelkesíteni és biztatni. Már éppen azon voltam, hogy keresek valami gyes alatt végezhető tanfolyamot, amikor szembejött ez a lehetőség. Online feng shui tanfolyam, az árat én szabom meg. Ez kell nekem. Persze, volt egy kis vitánk Péterrel (nyilván az árral kapcsolatban), de aztán megráztam magam, és jelentkeztem. 8 nap volt a fizetésre, én meg kerestem a megfelelő alkalmat, végül annyira sikerült magam a nyaralás előtt felhúzni (mindig ez van, ha hosszabb útra indulunk), meg aztán az volt az utolsó nap a fizetésre, hogy kértem 10 perc magányt, és utaltam.

Ma kezdődik. Alig vártam, hogy elaludjon Gergő ebéd után. Mit is keresek én itt? Megyek is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése