2013. november 20., szerda

Egészségügyi betét - Cresta (Aldi sajátmárka)

Meggyőződésem, hogy az ilyen és ehhez hasonló betéteket azért gyártják még mindig, hogy a pasik megtréfálhassák velük az őket galád módon boltba elküldő asszonyokat, akik szemérmetlen módon ezt is felírták a listára. :) Másra ugyanis nem nagyon jó. OK, a semminél jobb, de csak egy hajszálnyival.

Tegnap egy elég nehéz napon voltunk majdnem túl, amikor Péter végre végzett a munkával és megkértem, ugorjon el a boltba, mert néhány dolog nagyon kellett, legfőképpen a képen látható segédeszköz (továbbfejlesztett utódja). Gergő is menni akart, amit csak ő tartott jó ötletnek (mármint Gergő). Tépázott idegrendszerrel írogatott a boltból (Péter), hogy milyen legyen a cucc, jó-e a normál. Írtam, hogy az szuper és az a lényeg, hogy pamutos legyen a felülete, mert a műanyag szétszedi a bőröm. Azt hittem, minden részletet tisztáztunk, meg különben is látott már eleget itthon (mármint a csomagolását).

Hazajöttek, vacsorázunk, készülök zuhanyozni, nyúlok a zacskóba, és akkor a kezembe akad ez. (A képen nem látszik, de ez brutálisan nagy zacskó, kb négyszer akkora, mint egy normális (Always, Libresse, Naturella stb...)


Nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek. Forgattam egy darabig, aztán halkan megkérdeztem, hogy csak ez volt-e. A válaszként érkezett elnyújtott Neeem jóóóó? hallatán (amiben elég sok minden benne volt) gyorsan rávágtam, hogy Dede, jó lesz ez!, mert éreztem, hogy ha nemleges választ adok, az valakinek fájni fog. :) Ráadásul búcsút inthetek annak, hogy valaha az életben vesz nekem hasonló dolgot vagy egyáltalán bármit.

Ez egyébként annyira jellemző. Akárhányszor kellett apunak vagy akár Péternek hasonló dolgot vennie ebben a témakörben, sosem azt hozta, amit kellett volna, hanem valami időszámításunk előtti darabot. :)

Az pedig csak halkan jegyzem meg, hogy később elmondta, miből lehetett választani, de a tuti befutót valamiért kilistázta...

Az igaz, hogy nem piszkálja a bőrömet és az életemet megmentette (ma még az utcára is ki mertem menni), de a tegnapi-tegnapelőtti brutál napokat nem vészeltem volna át vele, az biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése