2014. június 2., hétfő

Felszív

Szombaton délután a kocsiban ülve szóba kerültek a terveim, és láttam Péteren, hogy közel sem olyan lelkes, mint én. Rákérdeztem, és akkor kibökte, hogy valóban nem. Nem ebben látja a meggazdagodásunk módját. Kifejtette, hogy ha valóban bejönne, a lakásban nem tudnám csinálni, mert nincs rá kapacitás. Onnantól kezdve viszont, hogy bérelni kell valamit, akkor már más rezsivel kell számolni.

Ebben tökéletesen igaza van, csak abban különbzözik az álláspontunk,  hogy én nem egy rezsiemelő tényezőnek tekinteném, ha bérelni kell valami helyet, hanem előrelépésnek. Szeretném, ha azzal kellene foglalkozni, hogy béreljünk-e. :)

Nem vette el a kedvem. Egyáltalán nem. Inkább felszívtam magam és azt mondom, csak azért is megcsinálom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése