2009. november 21., szombat

Fekete nadrág projekt

Szorított az idő. Bár már 1 hete beszereztem a adventi naptárat Annanak, szinte érintetlenül várt a feladásra. A szinte szócska nem arra utal, hogy nem tudtam ellenállni a Boci csoki csábításának, és néhány ablak kinyitásakor Anna csak papírgalacsint talál, csupán egyik helyről a másikra pakoltam. Mivel adventi naptárról van szó, nem hátrány, ha december elsején már kinyithatja Anna az aznapra kijelölt ablakot.

Még szerdán találtam egy fekete nadrágot az Orsayban, de nem volt abban a méretben, ami nekem kellett volna. Itt álljunk meg egy megjegyzés erejéig! Dublinban ruhavásárlás közben gyorsan rájöttem, hogy nem én mentem össze, hanem más a méretezés. Kisebbek. Ezt jól megszoktam, és bevallom, tetszett, hogy életemben először a legkisebb méret simán jó volt rám.:) Szerdán először vonultam a próbafülkébe az általam kiválasztott darabokkal. Merészen olyan méreteket választottam, amiket Dublinban. Kíváncsiságból. Legnagyobb megdöbbenésemre kisebb kellett volna. Tudom, hogy nem én lettem kisebb, nem erre szeretném felhívni a figyelmet.:) Itt is kisebbek lettek a méretek. Nem mondom, hogy nem jó érzés kisebb méretet látni a ruháimon, de meg is ijeszt a dolog. Remélem, ha sikerül eltüntetnem magamról, amit szeretnék, ezek a ruhák akkor is jók lesznek!:)

Nos, mivel nem volt megfelelő méretű nadrág a Westendben, máshol meg nem találtam olyan szabásút, felkerült a listámra néhány üzletközpont meglátogatása, azokon belül a fent említett ruhabolt. A lista második helyén az Aréna Plaza állt. Egyrészt ott is van Orsay, másrészt nincs messze, harmadrészt még nem voltam ott és kíváncsi voltam. A reklám alapján 5 percre van a Keletitől. Az jó, nincs messze. Csütörtökön gondoltam egy merészet, és gyalog indultam el otthonról. Mit nekem a Rottenbiller utca? Nincs az a Keleti olyan messze! Tényleg nincs, és legalább felfedeztem néhány ígéretes boltot séta közben. Már csak emlékezni kell, mit láttam.:) Kiérve a Baross térre az első lépcsőn alámerülem az aluljáróba. Megbántam. Tudom, metróépítés meg minden, de azt nem gondoltam, hogy az alujáróban nem lehet ugyanúgy krosszozni, mint régen. Találtam egy rendkívül büdös részt (ha azt mondom, büdös, akkor az nagyon az, láttam már néhány kül- és belvárosi aluljárót), aminek nem volt más értelme, csak annyi, hogy átjutottam az út másik oldalára, amit egy zebra igénybevételével is elértem volna. Mindegy, irányba kerültem. Innen egy laza sétával meg is találtam a plázát, bár úgy emlékszem, többet sétáltam 5 percnél. Ja, hogy busszal 5 perc? A fene száll föl egy megálló miatt a buszra, miután háromszor annyit várt rá! Inkább elindultam. A séta alatt többször erőteljes lószag ütött fejbe, de mindent megmagyarázott az egyik utcatábla: Lóvásár utca. Ja, vagy úgy!:)

Nadrág szempontjából itt sem volt szerencsém, de egy másik boltban beleszerettem egy fekete szoknyába. Nem jött velem, mert első a nadrág, de talán visszamegyek érte a közeljövőben. Nadrág ide vagy oda, ha már ott voltam, kerestem egy papírboltot. Jól el volt dugva, de megtaláltam. Hatalmas pufis borítékkal a kezemben elindultam hazafelé. Újabb aluljárós kaland után úgy döntöttem, nem veszem a nyakamba a Rottenbiller utcát. A kevésbé vonzó Garay utcát választottam. Nem azért, mert nem tudtam ellenállni neki, hanem, mert onnan indul a troli, ami majdnem a házig visz. Ez nem hátrány, mivel már szívesen leültem volna.

Adventi naptár, boríték már megvolt, már csak fel kellett adni. Erre tegnap került sor. Tettem-vettem a lakásban (igen, szüttyögtem), és este 7 után indultam el a lakásból. Lutri volt, nem tudhattam, hogy a zárás előtt nem sokkal mindenki próbálja az utolsó pillanatban feladni a levelet, mint én, vagy már mindenki otthon van, és csak a hozzám hasonló szerencsétlenek járnak este a postára. Az utóbbi jött be. Lehet, máskor is ilyenkor fogok menni, ha éppen akkor arra járok. Mivel az idő szorított, mondtam a srácnak (igen, nem elég, hogy gyakorlatilag nem volt sor, még nem is egy középkorú nőt fogtam ki, hanem egy srácot;D), hogy gyorsan oda kellene érnie. Azt mondta, gyorsposta. Tőlem... Osztott, szorzott, méregetett és azt mondta, 10.000 Ft lenne. Feltételes módot használt, a mondatban benne volt, hogy nem javasolja. Igyekeztem nem sokkot kapni, vagy nem mutatni, és megkérdeztem, ha simán adnám föl, mikorra érne oda. Ha elsőbbségivel, akkor elvileg 3-5 munkanap. Az jó lesz. 1050 Ft sokkal barátságosabban hangzik. Remélem, tényleg odaér! Ha 30-ra odaér, vagy akár 1-re, az szuper. Addig van 6-7 munkanap. Ennek működnie kell.

Ha már arra jártam, beugrottam a Westendbe, hátha érkezett megfelelő méretű fekete nadrág. Sajnos, nem. Lesz még néhány köröm nadrág-ügyben, de nem adom föl.

Hazafelé felszálltam a villamosra. 4-es vagy 6-os volt, nem emlékszem, de mindegy is azon az 1 megállónyi távolságon, ameddig én igénybe vettem. Szándékosan írtam villamost és nem kombínót, mivel nem az volt. Amikor közelített, nem tűnt fel. Sárga, sárga. Amikor viszont be akartam lépni, akkor vettem észre, hogy valami nem stimmel. Lépcső volt előttem. Mi a fene? Visszahozták a régi villamosokat is? Oda kombínóval, vissza régi villamossal. Az élet apró csodái.:)

A végére pedig egy felhívás. Ha valaki tud olyan helyet Budapesten, ahol lehet korcsolyát éleztetni, ne tartsa magában! Korcsolyapartner is kerestetik. Mostanában több embertől is hallottam a korcsolyázásról, és rádöbbentem, hogy az én korcsolyám itt lapul az egyik szatyorban életlenül, elhagyatva, magányosan, én meg azt sem tudom, meg tudok-e még állni a jégen.:)

16 megjegyzés:

  1. Szia Aaranyi!

    A műjég környékén múlt évben élezték a korikat.
    De szerintem ha bemész valami mistermintbe, ott is megcsinálják.

    Néha én is benne leszek a korizásban szóval majd 1eztetünk!:)

    VálaszTörlés
  2. A Mister Minitre nem is gondoltam. Köszi a tippet.:)
    A műjég már üzemel? Egyelőre a Westend tetőteraszára gondoltam, jókat hallottam róla.

    VálaszTörlés
  3. Nekünk elsőbbségivel jönnek a cuccosok, amit feltételnül ki kell küldeni utánunk, de KÉT nap alatt még mindig, minden ideért! És ugye ide még Dublinból is el kell hozni..

    VálaszTörlés
  4. Nem az van, hogy a műjeget most felújítják? Infot kérünk, 7-én megyünk haza és tervben van egy délelőtti korizás. :)

    VálaszTörlés
  5. a méretek nem lettek kisebbek... jóóó? :):):) viszont láttalak, jó alaposan, engem nem versz át. asszem idén a műjég nem üzemel, a jövő évi triatlon vb miatt csinálnak vele vmit, de lehet, hogy nem jól tudom. marad a westend teteje, újpesti jégcsarnok. partnerként idén sajnos nem tudok ajánlkozni, bár alapból is vicces vagyok a jégen...:):):)

    VálaszTörlés
  6. Ági: hű, ez nagyon jó hír! Azt jelenti, hogy ma vagy holnap megkapják. Szuper!:)

    Mitzi: ezek szerint műjég kihúzva. A triatlon melyik részét tervezk oda? Úszás?;) A méretek pedig igenis kisebbek lettek.:)

    Part: ha a műjég kiesik, ott a Westend teteje. Az sincs messze nektek.:)

    VálaszTörlés
  7. Ez a méretezésbeli eltérés annak idején engem is meglepett - persze pozitívan. Mostanra hozzászoktam, hogy az én alakomra való még a 38-as nadrág is (otthon mindenből kapásból a 40-42-eseket próbálgattam).
    De tudod mit? Karácsonykor úgyis tervbe van véve némi SZÍNES ruha beszerzése (már írtam Neked, hogy torkig vagyok az itteni lila-fekete-szürke kombókkal), akkor leellenőrzöm a teóriádat. :)

    VálaszTörlés
  8. na, ezen én is jót röhögtem, vicces lesz/lenne. de lehet, hogy semmi köze a triatlonhoz...

    ezt most találtam neked:
    felújítják, blablabla, de
    "A híd másik oldalán lesz megtalálható a mobil jégpályánk, ahol 1800 nm-en várjuk sportolni vágyó kedves vendégeinket november végétől. (előre láthatólag november 30.-tól)"

    én benne vagyok, viszem neked a teát/forralt bort és szurkolok neked. csúnya lennék most a jégen fetrengve... :D:D:D:D:D:D:D szegéééény koppáááány - ezt el nem mondd neki!

    max a te méreteid lettek kisebbek. na de majd Pixie igazol ;)

    VálaszTörlés
  9. Majd meglátod, hogy igazam van.:) Életemben nem jött rám olyan méretű ruha, mint most, pedig voltam már ennél kisebb is.
    Ami a színeket illeti, az itthoni piacot is uralja a fekete-fehér-lila-szürke. Némi felüdülést néhány piros cucc jelenti, de nem sok van.

    VálaszTörlés
  10. na, majd elviszlek egy-két helyre... ;)

    VálaszTörlés
  11. Wow! Tobzódunk a jégpályákban. Nem is tudom, miért nem jutott eszembe korábban.

    Zöld ruhákat szeretnék, pirosat meg kéket. Tudsz ilyet?;)

    Pix: döntőbíró lettél. Ne haragudj!;)

    VálaszTörlés
  12. Vállalom, feltéve hogy a bolti bóklászás belefér majd január első napjaiba. És az ötleteket a színes ruhák tekintetében kéretik itt közölni, nagyon is érdekel engem is!!! (weboldallal rendelkező boltok előnyben)

    VálaszTörlés
  13. Csak gyorsan jelentem, találtam színes ruhát... Mutatom: http://www.nadszal.hu/nadszal/index.php?show=indiai_ruhak :)
    Eredetileg viccnek szántam, de egy kicsit elbóklásztam az oldalon és még az is lehet, hogy néhány hétköznapra is hordható darabjuk is akad. A színekben mindenesetre nincs hiba! ;)

    VálaszTörlés
  14. na, körülnézek nektek az eddigi tuti helyeimen ;) zöld, piros és kék... vettem.

    VálaszTörlés
  15. Tudom, hogy ez még nem perdöntő, de talán a számok sokat elárulnak:
    Magasság: 170 cm
    Súly: valahol 65 kg környékén, plusz-mínusz 2 kg.
    és ma egy 36-os nadrág jött először rám, aztán velem haza a boltból.

    VálaszTörlés