2011. október 25., kedd

Tömegek

Tegnap sétáltunk egyet az esőben Zsuzsival és az 5 hónapos Áronnal. Beszélgettünk erről-arról, CHF-hitelről, miegyébről, csupa mindennapos dologról... Gergő nyűgösködött, amikor úgy ítélte meg, eleget ült a babakocsi fogságában, ki kellett venni. Felváltva cipeltük Péterrel; amikor beintett a derekam, átadtam. Ennek kapcsán szóba került a gyerekek tömege. Nem tudtam pontos adatot mondani, elég régen mértük már az urat, de a legutóbbi eredményből következtetve 10 kg körül lehet. Hú... ez így kimondva és leírva nagyon soknak tűnik, de bár tény, hogy nincs összeszakadva, nem is pufi extrém módon. Zsuzsi hümmögött, majd elmorzsolt egy nevetést és közölte, hogy Áron 7,5 kg. Pontosan tudja, mert előző nap járt náluk a védőnő. Nem tudtam, mit mondjak, nem voltak a fejemben Gergő 5 hónapos adatai, de picit soknak tűnt. Nemrég eszembe jutott és megnéztem. Az 5 hónapos orvoslátogatáson (10 nappal 5 hónapos kora előtt, de az belefér) 5900 kg-t mértek. Az is igaz, hogy akkor még kérdéses volt, megduplázza-e a születési súlyát.

Hát, nem tudom. Nem tudok én már semmit. Gergő nem látszott soványnak 5 hónaposan, Áron pedig minden, csak nem pufi, az a másfél kg (és még egy kicsi) viszont ott van. Fura... A lényeg, hogy mindketten szépek és egészségesek. :)

5 megjegyzés:

  1. Na és tessék mondani, melyik baba mekkora 'tömeggel" született? És a szülők testi adottságai milyenek?

    Én is folyton parázok Áron súlya miatt, a védőnő meg minden mérésnél megnyugtat, hogy a gyerek megfelelően fejlődik.
    A múltkor azonbana kifogtam egy kevésbé aranyos public nurse-t és az meg találta kérdezni, hogy etetem-e a gyereket?! Ezen úgy kiakadtam, hogy megosztottam a szomszédasszonnyal, aki orvos.

    Ő nagyon egyszerűen csak annyit kérdezett: látta az a hölgy az édesapa testalkatát?!

    Szóval ne parázz! :-)))

    VálaszTörlés
  2. Peti 7,6 kg volt 5 hónaposan, 9 és fél hónaposan pedig (no most nézz nagyot) 9,6 kg... Szóval vezettek...
    Pepe is akörül született, mint Gergő, 3000 grammal. Az adottságaink pedig közel hasonlóak. (Már ahogy az apukáját látom és rád emlékszem.)
    Ja és most 17 hónaposan 12,2 kg...

    VálaszTörlés
  3. Ági: Áron szülei mindketten vékonyabbak nálunk. :) Nem parázok én (helyesebben MÁR nem :D), csak nem értem, mire ekkora a szórás, amikor látszatra nincs köztük különbség... Most viszont azon gondolkozom, nem sok-e a 10 kg 9,5 hónaposan... Bakker, mégis parázom... abbahagyom. :D

    P.: Nem tudom pontosan, mennyi most Gergő, az is lehet, hogy nincs 10 kg. Most alszik, nem ébresztem föl (már csak azért se, mert nem volt egyszerű elaltatni), de holnap mázsázás lesz. :)
    Ja, és a közel hasonló adottságról csak álmodni merek... :*

    VálaszTörlés
  4. Ja, azóta csekkoltam fb-n, kicsit benéztem, Péter és te is könnyebb súlycsoport vagy egy fokkal... :D
    No sebaj, a lényeg, hogy no para. :)))

    VálaszTörlés
  5. P.: :D:D:D:D:D:D Esetleg az uradnál vagyok könnyebb, de abban sem vagyok biztos... ;)

    VálaszTörlés