2013. június 4., kedd

Buszkerék

Mostanában gyakran előfordul, hogy az időjárás nem megfelelő a játszóterezéshez (esik vagy esett és minden csuromvizes, esetleg embertelen szél fúj), és amikor senki sem szervezett gyerekpörgetést, a lakás pedig nem alkalmas vendégfogadásra (nem óriásdzsuvát kell elképzelni, csak nem feltétlen alkalmas arra, hogy a gyerekek csússzanak-másszanak), akkor bizony kettesben maradunk. A délelőttöt jobban megoldom, ilyenkor elvonszoljuk magunkat a játszóházba, de miután a játszóház este 6-ig van nyitva, Gergő pedig nem ritkán 4 körül ébred, mire odaérnénk, fordulhatnánk vissza. Bevallom, ilyenkor bevetem a technika vívmányait, ha már semmi sem érdekes (ma... azaz tegnap addig volt izgalmas a só-liszt gyurma, amíg összekevertem és megszíneztem a kiválasztott sárgával, utána meg sem fogta, mert nem lehetett megenni). Pénteken egy hirtelen ötlettől vezérelve nem a szokásos meséket kerestem meg youtube-on, hanem beírtam, hogy nursery rhymes, hátha... Mondjuk, a hirtelen ötlet kicsit csúsztatás, mert Gergő adta az ötletet azzal, hogy megrendelte az inci-incit (intsy wintsy spider), amit az unokaöcsémtől hallott.

Meglepően jó válogatásokat dobott ki a youtube, úgyhogy mindenki boldog volt; Gergő tátott szájjal nézte-hallgatta a dalokat, én meg felelevenítettem a minimális tudásom, illetve raktároztam egy csomót. Volt mindenféle, legjobban a Baa baa black sheep  és a Five little ducks maradt meg, inkább azt figyeltem, Gergőt mennyire érdekli az egész. Nagyon. :)

Ma... azaz tegnap... aztán megrendelte a sárga buszt. Fogalmam sem volt, miről beszél, aztán nagy nehezen leesett, hogy a Wheels on the bus egy sárga busz alkatrészeiről szólt abban a videóban, ami belekerült az egyik válogatásba. Nagy volt az öröm, amikor megfejtettem a rejtélyt, és meglátta a listában a sok buszt. Háborítatlanul lezuhanyoztam, amíg tátott szájjal nézte a különböző feldolgozásokat. Igen ám, de amikor altatásnál eljött a dalkérés, nem szimplán a buszt kérte, hanem sárga buszt, kéket meg pirosat. Kínlódtam egy sort, hiszen a zuhanyozás alatt egy jó adagot kihagytam, de rájöttem, hogy csak annyi az egész, hogy mindegyik feldolgozás egy picit eltért a többitől, az egyikben volt valami, a másikban nem, és fordítva. Így aztán, amikor megrendelte az egyik színű buszt, csak elkezdtem valamelyik alkatrészes versszakot. Nem volt panasz.

Ódéló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése