2013. június 11., kedd

Úgy tűnik, megúsztuk

Tegnap tetőzött a Duna Budapesten, nem ért el minket. Úgy tűnik, megúsztuk. Végül nem mentünk többet zsákokat pakolni, mert vasárnap hazaküldték estére a civileket, hétfőn pedig folyamatosan néztem a fejleményeket itt, de csak arról írtak, hogy inkább Budapesttől délre van baj, oda meg semmiképpen sem tudtam volna menni.

A következő nagy munka az elöntött területek fertőtlenítése lesz, de gondolom, abban már nem veszik igénybe a civileket, mert az nem időre megy, inkább alaposnak kell lenni.

Tegnap és ma délután is durva vihar és eső volt. Tegnap izgultam, hogy esetleg menni kell gátat erősíteni, mert hiába voltunk túl a tetőzésen, a víz azért még ott volt (van), ma valahogy már nyugodtabb voltam (vagyok). Jelenleg az aggaszt, hogy megint lett egy tavunk, ami valószínűleg idevonzza a szúnyogokat, amik aztán jól bejönnek a lakásokba és szétcsípnek minket. Óriási lesz.... :/ Alig várom...

A "tó" az erkélyünkről nézve. Pár napot adok a kacsacsaládok megjelenéséig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése