2014. március 12., szerda

Jelenlegi helyzet :)

Tegnap délutén fél 4-re mentem az óvodába. Őrület. Az egyik nap háromszor tettem meg a lakás-óvoda távolságot, amiből az egyik tök fölösleges volt, de akkor még nem tudtam. Tegnap már elég volt kétszer: egyszer elvinni Gergőt, egyszer pedig begyűjteni. Napfényben indultunk el, és emlékezett előző napról, hogy amikor a MiniPoliszba mentünk, a Bite előtt kitalálta, hogy kávét szeretne inni (ez nála tejhab :D), amit elnapoltunk keddre. Amikor mentem érte, azonnal kérdezte, hogy akkor megyünk-e kávézni. Mentünk.

Ha már a Nyugatinál voltunk, nem sétáltunk vissza a buszhoz, hanem hazajöttünk metróval, amit azóta nagyon nem szeret, hogy ráérzett a buszozás ízére, de néha ez is kell. Ma hajóval jövünk haza, ha elérjük. Persze, elérjük, mert óránként jár, de nem midegy, hogy melyiket. :) Délután 4-re megyek érte, nem fogunk kapkodni az öltözködéssel, átsétálunk a Jászai Mari térre a hajóállomásra. Bízom benne, hogy elérjük a 17.08-as hajót, mert az tuti, hogy nem állok ott egy órát a következőig.

A helyzet az, hogy Mitziék egyelőre nem nyertek a lottón, de ha nem vesznek szelvényt, nem is fognak. :* A Dacia Lodgy pedig nem létezik zöld színben, ami nem vicces, barátkozunk a fehérrel, mert a többi szóba sem kerülhet.

Készültem a március 15-i hosszúhétvégére, de rá kellett döbbennem, hogy idén szombatra esik 15-e, így nem jár az extra szabadnap. Eh...

1 megjegyzés: