2014. március 14., péntek

Szabadnap

Tegnap reggel kértem az óvónőt, hogy fényképezze le Gergőt alvás közben, mert annyit beszélt már róla, hogy milyen cukin alszik (így mondta szó szerint). Láttam már aludni, de úgy, hogy nem voltam ott, még sosem. Délután kaptam a képet fb cseten. :D Szó szót követett, és azt is megbeszéltük, hogy ma pihenjen kicsit Gergő, mert eléggé be volt dugulva az orra, alig tudott elaludni. Nem a fertőzésveszély miatt, ez nem olyan, hanem tényleg a pihenés miatt. Orvosi igazolás sem kell, hogy közösségbe mehet, csak megy hétfőn és kész. Bajban is lettünk volna, mert szabadságon van a doktornő, a helyettes meg nem szimpi (a sajáttal már megbarátkoztunk), és különben is el lehet képzelni, mennyien vannak nála, amikor két orvos betegei mennek hozzá.

OK, akkor nincs óvoda, megyünk a játszótérre. Aztán bevillant, hogy nekem ma 10.20-ra van nagyon tudományos, holdnaptárral kiszámított időpontom a fodrászhoz. (Nem vagyok bolond, de nekem ez a holdnaptárosdi nagyon bejött. Kérdezte is Noémi, hogy azzal választottam-e a napot, mert jól viselkedett a hajam. :D). Pánik, mert nagyon nem akartam lemondani. Múlt hónapban egy olyan napon voltam, amikor nagyon nem volt jó, olyan is lett a hajam. Nem vállalhatatlan, de nem volt olyan jó, mint máskor. Péternek elvileg Vácon lett volna dolga, de átszervezte a fontos megbeszélést tegnap estére telefonosra, így vállalta a  mai Gergőpörgetést. Innen is köszi. :) Délután 1-re itthon voltam, akkor már meg is ebédelték a csirkecombot, amit indulás előtt megsütöttem. Péternek a a bőrt kellett ropogósra sütni. Kapott pontos feladatsort ezzel kapcsolatban. Sikerült. :)

A délutáni napsütést kihasználva kiszedtem a tavalyi -elszáradt- muskátlikat, a virág nélkül maradt tartókat pedig átrendeztem, hogy feng shuilag megfelelő helyen legyenek. Úgy alakult, hogy 4 kimaradt, amit sehogy sem tudok jó helyre tenni. Persze, a földre tehetem, de ezek korlátra valók, a földön bután mutatnak. Majd meglátom. Mindenesetre kell egy halom fehér/sárga/narancs virágtartó, hogy minden a helyén legyen. :)

Holnapra piacozást terveztünk, de ma bevillant, hogy holnap pirosbetűs ünnep lesz, amikor nincs nyitva a piac. Klassz. Nem elég, hogy nincs hosszú hétvége, pont szombatra esik, így buktuk az eheti piacozást (is), mert vasárnap nincs. Nem tudom, miből főzök jövő héten. Az OK, hogy Gergő ebédel az óvodában, de nekünk azért kell valami, meg aztán vacsorázni is kellene. Tésztát nem ehetünk állandóan...

Azt mondják, mégsem jön a hó hétvégén, de most, hogy ezt leírtam, félő, hogy mégis jön. Most aztán minden benne van a mondatban, úgyhogy bármi lesz, nem én voltam. :D

Nagyon úgy néz ki, kihordtam lábon egy tüdőgyulladást, de nem biztos. A köhögésem enyhült, de néha rámjön a fulladásos ugatás, a mellkasom viszont piszkosul tud fájni háton fekve (az altatási procedúra része, hogy Gergő a hasamon próbál aludni, úgyhogy nem maradhat ki a háton fekvés), ilyenkor általában a hátam is jobb oldalon. Ez aggaszt a legjobban. Péter kapacitál az orvoslátogatásra, de egyrészt nyár óta nem voltam képes bevinni a kartonomat (orvosváltás történt), másrészt úgysem szedem be az antibiotikumot. Ha pihenést ír elő, akkor meg kiröhögöm...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése