2014. március 30., vasárnap

Vitorlavirág

Akárki akármit mond, a feng shui működik és kész. Nem akarok senkit megtéríteni, csak leírom, mi történt.

Február közepén megláttam egy szemrevaló vitrolavirágot az IKEA-ban, hozzácsaptam egy megfelelő színű (jelen esetben zöld) cserepet és a kombót feltettem a gazdagság/siker területen álló komód tetejére, mert úgy emlékeztem, ott van a helye. Nézegettem, csodáltam, tetszett. Aztán valamiért ránéztem a növényes táblázatomra, és észrevettem, hogy nem is ott van a helye, hanem a család/egészség területen, ahol a béke elősegítése az ő funkciója. Felkaptam és bevittem a gyerekszoba komódjára, mert ez a terület szinte teljes egészében a gyerekszoba nagyobb részét foglalja magába (egy kis része van a fürdőben, csak egy apró sarok, de az ebben az esetben mindegy, mert fürdőt és WC-t nem díszítünk a feng shui szerint), ezzel egyidőben pörgettem az agyam kicsit, hogy mit jelenthet egy család/egészség területre való növény a gazdagság/siker területen, és összeraktam, hogy anyu nem sokkal a vitorlavirág elhelyezése UTÁN, az áthelyezés ELŐTT mondta telefonban, hogy megoldódni látszik egy régi, pénzzel (konkrétan szerencsejátékkal, játékgéppel) kapcsolatos családi konfliktus, jobban mondva állóháború, mert ez már az volt. Hümmögtem, megjegyeztem a dolgot, de nem fúztem hozzá különösebben semmit, csak annyit, hogy milyen érdekes.

Az áthelyezés utáni hétvégén elmentünk a húgomékhoz névnapozni. Akkor történt az a bizonyos katarktikus összeveszés, amikor mindenki mindenkinek odamondott, kiabáltunk, vádaskodtunk, sírtunk, haza akartam jönni, és ha nem anyuval mentünk volna egy kocsival, meg is tettem volna. Azóta többször beszéltünk (bár a sógorommal nem, akivel leginkább nem egyeztünk, de a húgommal igen), de még nem találkoztunk, nem tudom pontosan, kiben hogy' csapódtak le a dolgok. Majd meglátjuk.

Ugyanekkor volt egy találkozóm, ahonnan este metróval jöttem haza. Alig szálltam fel, olyan köhögés jött rám, hogy azt hittem, megfulladok, a könnyem is folyt, komolyan attól féltem, ledobnak a metróról mint tbc-s veszélyforrást. A köhögés azóta folyamatosan tart, egyre durvult, jött a mellkasfájdalom, a szorítás, a légszomj. Félig viccesen azt mondtam Péternek, hogy mivel a vitorlavirág a békét hivatott elősegíteni, biztosan az hozza el a családi békét, ha feldobom a prakkert, de nem gondoltam komolyan. Aztán Gergő is beteg lett. Először az orra kezdett folyni, majd jött a köhögés. Múlt vasárnap este hőemelkedése lett, ezen a héten nem ment óvodába, tegnap elmentünk az orvoshoz (szerintem tök fölöslegesen). Péter hozott a héten lándzsás útifű szirupot, mert már nagyon elegem lett a köhögésből, volt eredmény, de nagyon minimális.

Kedden este volt az említett telefonbeszélgetés az apósommal (lehet, hogy megírom, de már nincs annyira bennem, amit akkor éreztem), amin eléggé felhúztam az agyam, hogy mégis mit képzel és miért nekem mondja. Puffogtam egy kicsit, aztán valahogy eszembe jutott a vitorlavirág. Járattam az agyam... összecsaptunk a húgomékkal.... nekemesett az apósom.... Döntöttem. A vitorlavirág nem maradhat a család/egészség területen, mert valami miatt nálunk érdekesen értelmezi a békét. Lehet, hogy az kell a családi békéhez, hogy felszínre kerüljön az összes szunnyadó frusztráció, de köszönöm szépen, most nem kérek többet, egyelőre megpróbálom feldolgozni a meglévőket. Fogtam a virágot és visszatettem a gazdagság/siker területre, mert nem volt jobb ötletem és lehetőségem (itt már történt pozitív dolog, amikor idetettem, ráadásul a kaspó nem jó mindenhova :D). Gondoltam, rosszabb nem jöhet, de nem figyeltem rá, volt elég bajom.

Amikor viszont tegnap telefonált Péter unokatesója, azaz az ő férje, hogy talán van vevő egy régi családi örökségre, azonnal eszembe jutott a vitorlavirág. Nem telt el 2 nap az áthelyezés után. Család, pénz, azaz anyagi helyzet javulásának lehetősége már megint.

Ha ez nem lenne elég. Tegnap vagy tegnapelőtt elfogyott a lándzsá útifű szirup, úgyhogy nélküle próbálok gyógyulni. Most ott tartok, hogy ugyan köhögök, nem egyszer ugatva, öklendezésig, de gyönyörűen szakad föl a cucc, enyhül a mellkasi fájdalom. Gergő orra szépen ürül, ügyesen fújja, el tud aludni, nem arra ébred éjszaka, hogy úgy horkol, mint egy csapat orrsövényferdüléses medve. Mindez 3 vagy 4 bögre NeoCitran (nekem még az elején, amikor azt hittem, nátha vagy megfázás), 3,5 dl lándzsás útifű szirup, 2 fújás Nasivin (Gergőnek pár hete és tegnap), 3-3 fújás Tantum Verde (ezt ajánlotta az orvos tegnap, de szerintem nem ér semmit, legalábbis nem nekünk, de antibiotikum nincs benne, úgyhogy hajlandó vagyok fújni) és sok C-vitamin segítségével.

Úgy döntöttem, a vitorlavirág marad a gazdagság/siker területen, legalábbis nem kerül vissza a család/egészség területre, mert abba én beledöglök. :)

1 megjegyzés:

  1. Üdv! Mindig beteg a vitorlavirágunk, akárhány van. A maradék egyet holnap megpróbálom gyógyítgatni, átültetem stb. A Sárkány Skorpió érdekes blogcím, ezek az én aszcendenseim a kínai ill. nyugati horoszkópban, bár a vitorlavirágra kerestem rá. Köszönöm szépen, hogy olvashattam.

    VálaszTörlés