2009. szeptember 7., hétfő

Nyilvántartásban

A pénteki felemásra sikerült ügyintézés után ma ismét megpróbáltam elintézni, amit kell. Azt hittem, felkészültem a hosszas sorban állásra azokkal, akik rendszeresen odajárnak, de amikor közelítettem az intézmény felé, kicsit inamba szállt a bátorság. Képzeletben megtorpantam, de mentem tovább magabiztosan. Azaz igyekeztem azt a benyomást kelteni.:) Az épület előtt senki. Eddig jó. Akkor biztos bent. Ott sem. Megkérdezték a lakcímem és a születési dátumom, és máris a kezemben volt egy sorszám. Várakozók száma: 1. Nocsak, az én lennék? Én voltam. Alig 2 perces ücsörgés után felvillant a sorszámom a kijelzőn. Nem egészen 40 perc múlva pedig már az APEH felé igyekeztem. Kiderült, hogy oda nem kellett volna külön elmenni, mert a munkaügyi központ majd intézi automatikusan, amit kell. Mindegy, volt rá időm. A lényeg, hogy nyilvántartásban vagyok mint aktív álláskereső. Hivatalosan is hazajöttem.

Hétvégén Kaposváron jártunk. Minden bizonnyal először és utoljára szemlélhettem meg a húgomat az első babával a hasában. Mire kettőt pislogunk, lesz egy unokaöcsém.:) Megbeszéltük vele -igen, a babával:)-, hogy legalább a jövő hétvégét bírja ki odabent. Akkor lesz az unokatesóm esküvője az Alföldön, és szeretnénk elmenni. Ha viszont a baba szeretné megnézni a külvilágot, akkor nyilván Kaposvárra megyünk. Szerintem értette, és mindent megtesz, hogy 20-ig még úszkálhasson.:) Jó gyerek.:)

Mivel tusfürdőt, testápolót, egyéb fürdőszobai kelléket nem cipeltem haza Dublinból, és itt is szükségem van rájuk, indulás előtt megrendeltem az interneten, és a salgótarjáni főpostára kértem a szállítást. Ilyet még nem csináltam. Úgy mentem ki Írországba, hogy működtek a Kontakt Pontok. Tudtam róla, hogy megváltozott a rendszer, a posták bevonásáról is hallottam, de még sosem vettem igénybe ezt a módszert. Gyakorlatilag semmiben sem különbözik a Kontakt Pontoktól: személyi igazolvány bemutatásával megkapom a csomagot, és a szétszedett dobozt visszaadhatom nekik, nem kell a hónom alatt hazacipelni. Annyi a különbség, hogy nem az Avon, hanem a posta alkalmazottai állnak a pult mögött. Részemről ez teljesen mindegy. Kipróbáltam. Működik. Máskor is így fogom.

2 megjegyzés:

  1. Hiányoztak már a kis hírmorzsák, írogassál csak szorgalmasan!

    VálaszTörlés
  2. Igyekszem, de félek, egyelőre nem túl izgalmas dolgok történnek velem.:)

    VálaszTörlés