2010. február 7., vasárnap

Ha!?

Két bulis nap után nincs is jobb, mint az Excel-fügyvényekbe való belemerülés. A franc se érti a HA függvényt. Mi van az állítás igazságtartalmával? Nem való ez nekem. Nem beszélem ezt a nyelvet.

A hó meg csak esik és esik. Hatalmas pelyhekben. A meleg lakásból nézve igen hangulatos, de a közlekedésben résztvevők már nem örülnek neki annyira. Állítólag 20-25 cm hóra lehet számítani az elkövetkező napokban. Bár tetszik és szeretem, de ha így folytatja, Húsvétkor havas lesz a nyuszi bundája. Az meg már milyen?

Tegnap a Beckett'sben üldögélve megakadt a szemem az ablak díszítésén. Nekem mint hozzáértőnek kellett néhány perc, mire fölfogtam, rögbisek figyelnek az ablakokon. Rémlett, hogy a Beckett's ablakain mindig aktuális a díszítés, és akkor leesett, hogy amikor néhány napja végigmentem az összes tévéadón, valamelyik sportcsatornán éppen a 6 Nations-t reklámozták. Eltelt volna egy év? Mintha csak most lett volna a tavalyi.

6 megjegyzés:

  1. Most őszintén, Te pont egy bulis hétvégén (amikor vasárnap az ágyban nyújtózkodhatnál) akarod megfejteni a HA függvényt? P I H E N J! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a pénteki villáminterjú eredménye. Felvázolták, hogy akár hétfőn menni kell a céghez (remélem, ez legkorábban kedd lesz, ha már eddig nem szóltak), és addig legalább körülbelül tudni kellene, mire jó az Excel. 15 éve találkoztam vele, akkor még jóban voltunk, azóta viszont csak táblázatok szerkesztésére használom.
    Egyébként gyorsan sokkot kaptam és félretettem. :)

    VálaszTörlés
  3. oké, fellebbezhetsz. És HA kell egy kis segítség, szólj nyugodtan, az Excel egyszerűbb funkcióival jóban vagyok. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagy cimborák sosem leszünk, de már nem kerülgetjük kínosan egymást. :) Jobban megijdtem tőle, mint kellett volna.

    VálaszTörlés
  5. főztél volna valami fincsit, bence már rég megtanított volna még programozni is... :D:D:D:D:D:D:D:D

    jó sűrű ez a január, hopp, február van, mindegy! remélem, valami bejön ;)

    VálaszTörlés
  6. Csak szeretnéd, ha még január lenne! ;) :D:D:D

    VálaszTörlés