2010. február 3., szerda

Viszlát sorbanállás!

Napok óta készülök a postára csekkfizetés céljából, de amint elképzeltem magam a sorban állva, lépésben haladva, nagykabátban, nem tudtam rászánni magam az indulásra. A csekk viszont nem várhat. Már éppen elkezdtem volna készülődni, amikor eszembe jutott, hogy igényeltem online bankszolgáltatást. Ilyet még sosem csináltam, így minden eshetőségre felkészülve magam köré gyűjtöttem mindent, ami esetleg kellhet: belépési adatokat, kártyát, csekket, gyakorlatilag az összes bankos dokumentumot. Egyszerűbb volt, mint gondoltam. A kártya nem kellett, csak a belépési azonosítóm és a jelszó. A menüben még egy "Sárga csekk" feliratot is találtam. Igen hálásan gondoltam a honlap kialakításáért felelős személyre, hogy a hivatalos elnevezés helyett ezt írta a menübe. Lehet, hogy ismer engem?:D

A feliratra kattintva egy igazi sárga csekk jelent meg előttem, ki kellett töltenem ugyanúgy, mint a papírból készültet, katt ide, katt oda, sms jelszó, katt megint, és már készen is volt. Nem hittem el, hogy ilyen könnyen megúsztam, ezért ellenőriztem a számlaforgalmat, és ott volt. Még most sem hiszem el, hogy nem kellett elzarándokolnom a postára. Ha ezt tudtam volna, napokkal ezelőtt megtehettem volna. Ezután így fogom csinálni. Gyors és kényelmes.

Gondolom, másnak ez nem ekkora nagy szám, de nekem az. Néhány napja még bankkártyám sem volt, ma meg utalgatok a neten. Bekapcsolódtam a 21. századba.:)

Kint esik a hó. Megint. Szép. Ilyet sem láttam még, mióta itt lakom, hogy el sem olvadt az előző hó, máris esik rá a friss. Az udvaron lakó hóembernek a feje sem kókadt le az olvadástól, mert nem is volt olvadás. Ilyen még anyuék udvarán sem gyakori, nemhogy Budapest belvárosában. Jó ez a tél. Ha nem kell autózni. Nekem nem kell.:)

2 megjegyzés:

  1. hát nekem meg elegem van már a télből... minden csupa latyak, csúszik, nem bírok közlekedni és különben is és egyáltalán... de lehet, hogy ma nem tudnál olyat mondani, amiből nincs elegem... :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. :D meg sem merek szólalni, nehogy belőlem is eleged legyen :D:D:D

    VálaszTörlés