2010. február 11., csütörtök

A városhatáron majdnem túl

Nem tudtam aludni. Hiába tettem el magam másnapra viszonylag korán, nem ment az alvás. Amikor végre elaludtam, akkor meg hülyeségeket álmodtam. Egyrészt álmomban nem interjúra, hanem vizsgára (talán államvizsgára, de az nem biztos) készültem, és nagyon be voltam sza... rezelve. Ezt megspékeltem egy, a témához egyáltalán nem illő dologgal. Történetesen Dublinban élő ismerőseink születendő babája keveredett valahogy a vizsga előtti izgalmak közé. Nem tudom, hogy került oda, hiszen nem vagyunk valami jóban. Ettől függetlenül konkrétan megálmodtam, hogy a baba neve Sára lesz. Mondjuk, azt tudtam, hogy kislány, de eszembe sem jutott a nevén gondolkozni. Mondom, nem vagyunk jóban. Egy kicsit sem. Annyi kisbabás és leendő kisbabás ismerősöm van. Miért pont ők jöttek?

Kicsit sem kipihenve ébredtem, de nem volt idő a lustálkodásra. Összekaptam magam, amennyire tudtam, és 8 órakor kiléptem az ajtón. Napijegy megvásárlása után megkezdtem az utam. Földalatti-metró-villamos-HÉV. Éppen csak a troli maradt ki. Meg a busz. A Kossuth téren sikerült az ellenkező oldali megállóba befészkelődni, így elengedtem egy villamost, és a HÉV is késett 10 percet, mégis nem sokkal 10.30 előtt leszálltam a Budapest határán belüli utolsó megállónál. Ha még egyet megyek, az már Dunaharaszti. :O

Az interjú olyan volt, mint a többi, bár a csajon látszott, hogy nem cicózik. Próbáltam vele elhitetni, hogy csak kiestem az Excel-gyakorlatból, nem pedig most ismerkedem vele. Majd meglátjuk, mennyire sikerült.

Délre lakáson belül voltam, pedig még a zöldségesbe is beugrottam. 1 órán keresztül bűvöltem a meleg szobából a konyhapulton figyelő ebéd-alapanyagokat, hogy maguktól álljanak össze valami ehetővé, de nem voltak rá hajlandóak. Megoldottam, főztem, ettem, szerintem szunyókáltam, kávéztam.

Reggel 8-ig még érvényes a napijegyem. Ha nem tudok aludni a késői kávé miatt, teszek néhány kört az éjszakai buszo(ko)n. :D

Egyébként a jegyem csak az az ellenőr látta, aki segített megvenni az automatánál, és egy a visszaúton a HÉV-en. Az utóbbi percekig bűvölte, eltartott egy darabig, amíg felsejlett neki, hogy a dátum után szereplő 08:08 arra utal, hogy 8 óra 8 perckor vettem a jegyet. A biztonság kedvéért azért megkérdezte. Ezt inkább nem kommentálom. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése