2010. február 24., szerda

Ajtók

A mondás szerint ha egy ajtó becsukódik, egy másik kinyílik. Ebben valóban van igazság, de ennyire azért nem egyszerű. Előfordul, hogy nem akarjuk hagyni, hogy becsukódjon az ajtó. Erősen tartjuk a kilincset, teljes erőnkkel belekapaszkodunk, vagy kitámasztjuk. Kétségbeesve próbálunk minél több dolgot átrángatni rajta. A másik ajtó pedig csendben vár a sorára, de észre sem vesszük a benne rejlő lehetőségeket.

Ennek vége. Elengedtem az ajtót, a kitámasztót is eldobtam. A másik ajtó figyelt egy darabig, hogy biztosan nem gondolom meg magam, és szépen csendben kinyílt. Nem vettem észre azonnal, de már át is léptem rajta.

Mondtam, hogy csak arra kell várni, hogy 2009-nek vége legyen, és minden rendben lesz. ;)

Nem tűntem el, megvagyok, csak barátkozom az újonnan kinyílt ajtómmal.

9 megjegyzés:

  1. Ez (bármilyen talányos is) tulajdonképpen jól hangzik! :)

    VálaszTörlés
  2. Kevésbé talányosan azt mondanám, hogy mostanában ritkán töltöm az aestéket egyedül a tévé képernyője előtt.:)
    Csak pislogok, alig bírom követni az eseményeket, pedig velem történnek.:)
    Annyira nagyon szükségem volt már valami jóra.
    Az viszont szomorú, hogy azt veszem észre magamon, hogy nem merem elhinni. Régen éreztem magam fontosnak...

    VálaszTörlés
  3. Ez jól hangzik!!! :)
    Éljen a tavasz!
    Majd ha már elhiszed, hogy mi van, akkor én kíváncsi lennék további részletekre is. Persze csak a publikusakra. ;)

    VálaszTörlés
  4. Kevésbé talányosan? Hahaha.

    Mindegy, csak jó legyen :-)

    Tessék elhinni, hogy jó dolgok is vannak a világon. SOSEM szabad azt hinni, hogy veled nem történhet meg, mert "hát ilyen nincs". De van!

    VálaszTörlés
  5. Már kezdem elhinni, hogy mindez velem történik, bár időről-időre elkerekedik a szemem.:)
    Lehet, csak az a "bajom", hogy nem gondoltam, hogy ilyen korán jön, és ezért (is) fura.
    Az viszont igaz, hogy jó. Legalább ez jó...

    VálaszTörlés
  6. Apránként felzárkózik mellé majd a többi dolog is.

    VálaszTörlés
  7. Várom a többi dolgot. Jöhetnek. A rossz dolgok meg tűnjenek el csettintésre...

    VálaszTörlés