2009. október 2., péntek

A csomag

Nem tudtam minden holmimat magammal hozni, amikor hazajöttem. Beszereztem egy gurulós utazótáskát, mert az könnyebb egy bőröndnél, hogy azzal is nyerjek némi súlyt (kis fogalomzavar, de jobb nem jut eszembe) a cuccaimnak. Végül magam is elcsodálkoztam, mennyi minden fért a táskába, a kézipoggyászba és kistáskába. Köszönöm annak, akinek eszébe jutott engedélyezni a kézipoggyász mellé a női táska felvitelét az utastérbe. Sokat számít.

Sok holmit el tudtam hozni, de közel sem mindent. A készülődés utolsó napjaiban módszeresen két csoportra osztottam a ruhákat és egyéb tárgyakat. Az egyik csapat ment a -természetesen piros:)- táskába, a többi egy nagy dobozba. A téli ruhák egyértelműen a dobozba kerültek, de igen sok dologról nem volt könnyű eldönteni, szeptember végéig szeretném-e használni vagy nem. Utólag már jobban látom a helyzetet, hiszen a ruhákon kívül gyakorlatilag semmit nem vettem ki a táskából. Akkor és ott viszont elképzelhetetlennek tartottam, hogy némely dolog nélkül akár egyetlen éjszakát is eltöltsek.:) Az is igaz, hogy mióta megérkeztem, Salgótarjánban és Kaposváron celláztam, még nem cuccoltam vissza Budapestre. A legtöbb használati tárgyra majd akkor lesz szükségem, ha a saját konyhámban, a saját lakásomban, saját magamnak szervezem és intézem a napjaimat. Addig minden pihen és várakozik.

Azóta a csomag is megérkezett, úgyhogy nagyjából minden itt van, amit szerettem volna Dublinból elhozni. A többit majd valamikor, valahogy.

Érdeklődtünk, nézelődtünk, összehasonlítottunk, és döntöttünk. A választásunk a John Franco csomagszállító cégre esett. Kinéztük, hogy szeptember második felében gyűjtik a csomagokat Írországban, és pár nap múlva várható Magyarországon az átadás. Tökéletes. Vártunk a megrendeléssel, mivel nem tudtam, hol leszek az adott napokon. Minden attól függött, mikor érkezik az unokaöcsém. Amikor már nem lehetett tovább várni, gyakorlatilag az utolsó pillanatban küldtem el a megrendelést. Mivel apu nem jött velünk Kaposvárra, rá hárult a csomag átvételének felelőssége. Minden probléma nélkül megérkezett a szállítmány, mire Kaposvárról hazaértünk, várt engem a megbeszélt helyen. Attila bombabiztosan lezárta, nem bízta a véletlenre.:) Még nem bontottam ki, mert így könnyebb lesz Budapestre szállítani. A kíváncsiság nem gyötör, hiszen minden egyes darabot én tettem bele.:) Azt gyanítom, lesz még sírás, amikor elkezdem kiszedni belőle az elmúlt 2 év emlékeit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése