2009. december 31., csütörtök

Feltöltődés

Nyugodt, csendes estének nézek elébe. Elsősorban azért, mert így akartam. Néhány hete befészkelte magát a fejembe a gondolat, hogy egyáltalán nem kell nekem mindenképpen sokadmagammal koccintanti ma éjfélkor csak azért, mert úgy szokás. Ennek megfelelően egy kicsit sem adom sopánkodásra a fejem, amiért megkaptam.:) Ha valaki becsöngetne, nyilván nem küldeném haza isten hírével, de nem nagyon járna jól. Nincs itthon egy falat aprósüti, rágcsálnivaló, pezsgő, de még kenyérféle sincs. Holnapra majd sütök kenyeret a lencséhez, amit anyu otthon megfőzött és szétosztott köztünk. Kellőképpen babonás a család, lencse nélkül nincs új év. Azaz van, de minek?:)

Ha már a babonáknál tartunk, ma visszafogtam magam, és nem mostam. Ha valahonnan hazaérek, legtöbbször az az első, hogy beindítom a mosógépet, de valahol azt olvastam (vagy hallottam, de mindegy is), hogy nem hoz szerencsét, ha az új évet száradó ruhákkal kezdjük. Azt már nem jegyeztem meg, hogy milyen szörnyűség érne el, ha mégis mosnék, de nem is nagyon érdekel. Elég annyi, hogy nem moshatok, és mivel nem létszükséglet, nem keresem a kiskaput a babona alól.:)

A magam részéről abban bízom, hogy 2010 sokkal jobb lesz, mint az idei év. Mondjuk, ennél csak jobb lehet.

Persze, történtek jó dolgok is 2009-ben. A legfontosabb az unokaöcsém megszületése. 1 hetet töltöttem el vele és a húgomékkal anyuéknál az ünnepek alatt, ezalatt teljesen feltöltődtem. Most úgy érzem, kibírom azt a röpke(!) 1 hónapot, amikor legközelebb összejön a család anyu szülinapja alkalmából. Erre majd esetleg visszatérek egy idő múlva, amikor a súlyos Matyi-elvonási tünetektől szenvedek. Alig pár órája szálltam ki a kocsijukból és integettem nekik a ház kapujában, de máris hiányzik a puha pofija, a mosolya, a babaillat, ami belengi az egész lakást. Szuper jófej kissrác.

Az, hogy nem megyek egyetlen kötelező buliba sem, távolról sem jelenti azt, hogy unatkozni fogok vagy magamba fordulni. Neeeem. Mindjárt készítek valami finom vacsorát, megnézem a Mesterszakács döntőjét, esetleg elmerülök egy illatos habfürdőben egy pohár borral vagy pezsgővel (vagy ami van itthon). Kell ennél jobb program? Ahogy ezt végiggondoltam, kezdem sajnálni azokat, akiknek el kell menniük valahova és jól kell magukat érezni, csak azért, mert Szilveszter van, pedig legszívesebben az én példámat követnék. Én megtehetem, ők nem. Persze, akkor lenne a legjobb, ha Berci kibírná a lakásban, és felhozhattam volna bulizni, de nem kínozhatom. Az ő helye már anyuéknál van.

Az utóbbi másfél hetet úgyis együtt töltöttük. Először hagyományos módon, azaz reggeltől estig ott és akkor bújhatott hozzám, ahol és amikor csak akart. Aztán amikor megérkeztek a húgomék, átszerveztük a napokat. A húgomék nem szerették volna, ha Berci megközelíti Matyit (megértem, így döntöttek, nem lehet mindenki olyan macskabolond, mint én), így napközben csak az előszobába volt szabad bejárása, este viszont magamhoz szorítottam, felszaladtam vele a tetőtéri főhadiszállásomra, és reggelig aludhatott a fejemen. Hiányzik, de tudom, hogy ott sokkal jobb neki.

Boldog új évet kívánok mindenkinek, és kívánom, hogy ott és úgy köszöntse az új évet, ahol és ahogy szeretné!

Ami pedig a saját kívánságaimat illeti, idézném a percekkel ezelőtt kapott új évi sms-t: Jelzem mindazoknak, akik 2009-re a legjobbakat kívánták nekem, hogy sz*r sem teljesült belőle. Épp' ezért kérek mindenkit, hogy 2010-re jókívánságként kizárólag készpénzt, alkoholt vagy üzemanyag utalványt küldjön!:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése