2013. január 28., hétfő

Bútortologatás

Nem bírok magammal. Sehogy sem vagyok kibékülve a nappali (és a konyha, mivel egy nagy tér az egész) berendezésével. Az alapvető gond az, hogy nagyon nem valóak ide a bútorok, de ezek vannak, ezekkel kell gazdálkodni, amíg nincs lehetőség a cserére. Javarészt örökölt bútorok ezek kiegészülve néhány olyannal, ami nem fér el a húgoméknál. Kellene egy (újabb) nagy szelektálás, de már annyiszor csináltam, hogy tényleg azok a dolgok vannak, amik valami miatt kellenek, de nem férünk.

Ma kezdődött a nappali és a konyha hete. Nem pontosan követem Via beosztását, mert a konyhát és a nappalit könnyebb egyben kezelni, plusz befigyel a gyerekszoba is, úgyhogy muszáj volt valahol sűrítenem, hogy beleférjen a hónapba. Tehát, most a nappali-hálószoba van soron. Gergő ebéd után nem akart aludni, én meg nagyon nem bírom az üresjáratot, úgyhogy bekapcsoltam a picurradiót, Gergő rázta a fenekét meg forgott, én meg tologattam a bútorokat. Előtte-utána képekkel nem tudok szolgálni, mert egyrészt Gergő mellett nehéz úgy fényképezni, hogy 1) ne ő legyen rajta, amit utána ellenőrizni akar vagy 2) ne ő készítse a képet, ami nem egyszerű, másrészt semmi kedvem nem volt a játékokkal teleszórt nappalit és a mosogatógépbe való bepakolás előtti állapotban leledző konyhát megörökíteni. Ha már nem készítettem előtte képet, akkor utána értelmetlen. A lényeg, hogy aktiváltam egy eddig használaton kívüli sarkot a nappaliban (azóta tátong üresen, hogy a húgomék Karácsonykor visszavitték az etetőszéket); odatoltam egy kisszekrényt, ami eddig eléggé útban volt, de olyan régen volt ott, hogy csak akkor derült ki, hogy mennyire volt útban, amikor eltoltam onnan. Eltoltam és elfordítottam még egy nagyobb szekrényt, és hátrébb toltam a kisebb kanapét, és ennyi volt. Nem nagy valami, mégis szellősebb lett az egész. Vannak még tervek; konkrétan amint meglátta Péter, mit csináltam, közölte, hogy ez tök jó, és még annyit lehetne tenni, hogy kicseréljük a két kanapét, és akkor meg lehetne próbálni a dolgozósarok kialakítását. Ebben az esetben a kisszekrény pont rossz helyen lenne, de az mindegy. Simán át lehet tolni máshová. Jó ez. Szeretem a rendezkedést, amikor kicsit megújul a lakás, még akkor is, ha minden bútor ugyanaz.

Mégis lőttem egy képet a kisszekrényről telefonnal. Függöny továbbra sincs, az ablakban a konyha tükröződik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése