2013. január 19., szombat

Csütörtök

Nem a legszebben indult a csütörtök. Tulajdonképpen már éjszaka elkezdődött, amikor hajnalban átjött hozzánk Gergő, és akkor vettem észre, hogy kipisilt a pelenkából, amikor már a matracvédő is átázott. Klassz volt éjnek évadján mindent lecserélni. Azóta rutinosak vagyunk, éjszaka pelenkacsere, ha ébred (és ébred).

Reggeli után írtam a házbéli csajoknak, hogy lehet jönni hozzánk gyerekpörgetésre, mert elég barátságtalan volt odakint az idő, játszóterezésre alkalmatlannak minősítettem. Gyorsan válaszolt az emeletszomszéd lány, hogy egy másik lány hamarabb szólt, és ha mennek, akkor oda mennek. Felhúztam magam. Nem azért, mert oda mennek, hanem azért, mert nagyon rosszul esett, hogy minket (Gergőt és engem) nem hívtak. Egyik legnagyobb félelmem véltem megvalósulni, miszerint nem akarják összeereszteni a gyerekeket Gergővel, mert toszigál. Konkrétan buldózerként viselkedik, de nem azért, hogy bántson másokat. Kiborultam. Péter próbált nyugtatni, mondta, hogy többet látok bele, mint ami, de nem tudtam elszakadni a gondolattól, hogy nem akarják a házban, hogy Gergő vegyüljön a gyerekekkel. Akkor viszont mi lesz? Cipeljem állandóan játszóházba, hogy gyerekekkel legyen, ami fizikailag és anyagilag sem vicces?

Azt hittem, nem lehet rosszabb a nap, amikor hirtelen ledőltek az egyik komódról a könyvek, lesodorták a kedvenc szobromat, amit még anyutól kaptam, amikor beköltöztem a Szív utcába, és talán még Dublinban is velem volt. Nem műtárgy, de nekem sokat jelentett. Ripityára tört. Ekkor már teljesen készen voltam idegileg.

Aztán írt a másik lány, hogy csak akkor olvasta a körbeszervezést, és ha gondoljuk, délután is mehetünk. Páran úgy gondoltuk, de aztán Gergő úgy döntött, nem akar sehova menni. Jó kis beszélgetés alakult ki, megoldódott a félreértés. Megnyugtató, hogy nem listázták ki Gergőt a csapatból. Azt hiszem, hétfőn megint felajánlom a kéglit, ha nem lesz játszóteres idő. Ha ekkora marad (vagy még esik) a hó, akkor viszont megyünk a ház elé, mert az a legjobb gyerekpörgetés. Minden más csak B terv. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése