2013. december 18., szerda

Tervek, változások, lépések

Nem bocsájtkozom újévi fogadkozásokba, de az biztos, hogy sok dolgot szeretnék másképp csinálni. Van olyan, amit muszáj, de olyan is van bőven, amiben én szeretnék változtatni. Erősen fontolgatom -többek között- olyan lépés megtételét, amit pár évvel ezelőtt még mélyen elítéltem (volna). Nem valami erkölcstelen dologra kell gondolni (persze, megítélés kérdése, hogy kinek mi erkölcstelen), csupán sok mindent átértékeltem magamban és még sokat fogok. Nem most jöttem rá, de az utóbbi időben sokkal többet gondolok arra, hogy csakis és kizárólag én vagyok felelős a saját sorsomért. Vannak dolgok, amiket nekem kell meglépnem és úgy, ahogy én szeretném.

Ez most így elég ködös, de nagyjából így kavarognak a gondolatok a fejemben. Lassan körvonalazódnak a dolgok és mindig jön valami, ami visszavet, ezáltal még lassabban haladok, de elindultam. Nem tudom pontosan, mi van/lesz az út végén, de a jelenlegi állapothoz képest csak jó lehet.

Alapvetően pozitív változások ám, legalábbis bízom benne, hogy azok, csak addig meg kell vívni néhány (házi)csatát. :)

1 megjegyzés: