2013. december 5., csütörtök

Viszlát fehér törölközők!

A tanfolyam elején kiderült, hogy nagy gondok vannak a fürdőszobában. Konkrétan tele van fehérrel, ami a feng shuiban fém tulajdonságú, az viszont nagyon nincs jó helyen a család, egészség és a gazdagság, siker területeken. Most nem szeretnék hosszan írni a fürdőszobáról, inkább majd akkor, ha készen van, most csak a törölközőkről.

Már egy ideje szeretnék eljutni a belvárosba textilfestékért, mert azt láttam a neten, hogy ott lehet kapni. Máshol csak a neten lehetett rendelni, de volt minimum rendelés, ami nyilván nem 3 zacskó festék. :)

A lényeg, hogy megszereztem. A legsötétebb zöldet választottam, hogy akkor is eléggé zöld legyen, ha több törölközőt festek egyszerre egy adaggal, ugyanis elvileg kb. 1 pólót lehetne vele. Amikor aztán elérkezettnek láttam az időt, fogtam egy nagy keverőtálat, a zacskón található utasításokat követve összekevertem a festéket sóval és vízzel, aztán beleöntöttem a mosógép dobjába.

Vettem egy nagy levegőt és beletettem a mosógépbe két fürdőlepedőt, egy közepes törölközőt, egy arctörlőt és egy kádkilépőt. Beállítottam a legmagasabb és leghosszabb programot, ami nálunk 95 °C és 2 óra 25 perc. Mosás közben nagyon figyeltem, hogy mikor kezdi leszívni az első mosóvizet, akkor szerettem volna megállítani, mert az lett volna az igazi, ha abban pihen 30 percet, de nyilván nem vettem észre. Biztosan abban a pár másodpercben történt, amikor másfele néztem. Mindegy, nem történt tragédia.

Az eredményként kapott színt nem tudnám pontosan meghatározni. Valóban zöld lett és valóban nem sötétzöld, de azt nem is vártam, hiszen több cuccot festettem egyszerre. Péter első ránézésre lekékezte, de félhomályban látta, úgyhogy nem mérvadó a véleménye. A kék fürdőköpenyek mellett határozottan zöld. Nem harsogó zöld, de zöld. Ha meg kék lenne, az sem lenne nagy baj, mert az is tökéletes lenne a fürdőbe, de zöld. :)

Végre nem világítanak a hófehér törölközők. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése