2014. január 5., vasárnap

Az első idei változás terve

Amikor a változásokról és a tervekről írtam, nem pont arra gondoltam, ami mostanában foglalkoztat. Nem nagy dolog, kicsit sem életbevágó (ennél lényegesen nagyobbakra gondoltam), csupán arról van szó, hogy kezdem már nem olyan jól érezni magam ebben a blogban, mint 4 éve. Olyan, mintha kinőttem volna... vagy nem tudom. Azt tanultam a feng shui tanfolyamon, hogy az adott lakás, ahol éppen lakunk egyfajta életfeladat, és amikor megoldottuk őket, a többivel pedig nem lehet mit kezdeni, tovább kell lépni, mert azok a problémák nem megoldhatóak, csak megkeserítik az életünket. Azért arról szó sincs, hogy megkeserítené az életemet ez a blog, de nem érzem már magam itt otthon. Leginkább az zavar, hogy túl nyitott. Ezen azt értem, hogy annak idején egy linket adtam meg az írországi blogomban ehhez, tehát elvileg mindenki eljutott ide, aki azt olvasta, de legalábbis a lehetősége adott (volt) rá, az elmúlt 4 évben viszont eléggé megváltoztak az emberi kapcsolataim. Arra gondoltam, hogy szétszedem a dolgokat; ezt a blogot meghagyom lelki szemetesládának és bezárom (meghívóval). Akiről tudom, hogy olvassa és tudok hozzá elérhetőséget, annak küldök meghívót (sosem volt még zárt blogom, remélem, jól csinálom majd). Aki nem kap, 1) arról nem tudom, hogy olvas, 2) nem tudok hozzá elérhetőséget. Mindkét esetben kérek e-mail címet és küldöm a meghívót. 

Azt tervezem, hogy a másikba írok majd többet, ott -terveim szerint- összerántom az eddig szanaszét írogatott cuccaimat, ide pedig azt írom, amit nem szánok a széles világnak, mert esetleg túl személyes vagy konkrét helyzetekkel vagy emberekkel kapcsolatban. Nem tudom, mikor készül el, de a döntés majdnem biztosra megszületett. Gondoltam, szólok. :)

4 megjegyzés: