2014. január 26., vasárnap

No-reply

Ha kapok egy e-mailt ismeretlen no-reply címről, amiben arra kapacitálnak, hogy a temetésemre gondolva kössek biztosítást, azzal vajon mire akarnak célozni?

Elvégeztem a feladataimat, távozhatok? Túlnépesedett a Föld, kell a hely az új érkezőknek, legyek szíves önként a föld alá bújni, amíg szépen kérik?

Értem én, hogy már nem vagyok a régi, reggelente kell egy kis idő, miután Gergő halkan Péter fülébe súgja, hogy Menjünk ki!, amíg összeszedem magam, mert a derekam iszonyúan fáj. Ha éjjel arra ébredek, hogy pisilni kell, komolyan mérlegelem, hogy inkább cseréljünk matracot, de fel nem kelek. Ez mondjuk, hogy rendben, hiszen nem sok van hátra negyvenig (jelzem, még az sem a világ vége), de azért nem hinném, hogy búcsúzkodnom kellene.

Először röhögtem az e-mailen, de ha jobban belegondolok, elsírom magam, úgyhogy nem foglalkozom vele többet. Nem tesz jót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése