2010. július 25., vasárnap

Nyár...

Alakul a lakás. Mármint Péteré. Ahol lakni fogunk. Tulajdonképpen már itt is lakunk, az én lakásomba már csak cuccokért megyünk. Furcsa, de majd megszokom. Megint. Ma bementünk a márkaboltba és megrendeltük a konyhába szükséges -és eddig hiányzó- gépeket. Végre tudok itt is sütni-főzni. :)

Ha már arra jártunk (Sugár, ami csak egy ugrás), benéztünk az IKEA-ba. Néhány dolgot felírtunk, amit szerettünk volna megvenni vagy megnézni, de annak a felét sem sikerült. Vettünk helyette néhány olyan holmit, ami nem volt a listán, de nem lehetett otthagyni. A szokásos. :)

Mivel nagyjából azok a ruhák vannak itt, amiket Salgótarjánba vittem magammal, amikor még nagy volt a hőség, ma nem volt melegem a parkoló és az IKEA között. Megérkezett a beígért lehülés. Nem bánom, mert sokkal elviselhetőbb, mint a közel 40°C, de jó lenne néhány melegebb ruha a szél ellen. Tudom, tudom, semmi sem jó. :)

Annyira azért -még- nincs hideg, hogy zárt ablaknál aludjunk. Félek a fulladásos haláltól. A friss levegőért cserébe kapunk egy nagy adag bulihangulatot. Először azt hittem, valamelyik szomszéd bulizik. Péntek este lévén reálisnak tűnt, és mivel úgy gondoltam, egyszeri alkalom, nem puffogtam sokat, hanem megpróbáltam aludni. Reggel azért megkérdeztem Pétertől, mire tippel az éjszakai hangulattal kapcsolatban, mivel tudomásom szerint a környéken nincs szórakozóhely, főleg nem nyitott. Hát, nincs is. Ellenben a Duna másik oldalán lévő Hajógyári szigeten több is akad, a nagy víz pedig remekül áthoz mindent. Klassz. Legalább a Duna partján lenne a ház, és akkor egy kis kilátás is benne lenne a csomagban, de nem. A legszebb az egészben, hogy mivel nyár van, igen valószínű, hogy ez minden pénteken és szombaton így lesz. Plusz néhány hétköznap, mert ha jól emlékszem, nem korlátozzák a nyitvatartást a hétvégi napokra. A nyár nem az én évszakom. Ez egyre biztosabb. Ahogy az is, borzasztó öregasszony lesz belőlem. Ha még nem.... :)

4 megjegyzés:

  1. ez a háttér nem kedves és nem olvasóbarát :) hm... én is házsártos lennék??? :)))) nem, ezzel nem azt akartam mondani, hogy te az vagy...

    VálaszTörlés
  2. Tegnap éjjel órákat dolgoztam rajta, miután az előző háttér nem akart betöltődni, a helyette kapott vízcseppes pedig nem tetszett.
    Elfogadom az építő kritikát, és ma megint rászánok néhány órát az átöltöztetésre. Hátha az kedvesebb és barátságosabb lesz. ;)

    VálaszTörlés
  3. A Sziget-re is készülj, az sem szokott halk lenni... :)

    VálaszTörlés
  4. Pár perce kérdeztem Pétert, hogy nem akarunk-e véletlenül anyuékhoz cuccolni Salgótarjánba aug. 11-16-ig. Persze, nem gondoltam komolyan. :)Szerintem pár hét és megszokom... :))

    VálaszTörlés