2010. július 31., szombat

Albérlők

Tegnap délután Eszter hazaugrott egy villámlátogatásra. Felkapott egy cipőt, és már ment is. Arra azért még szánt egy kis időt, hogy nekem is elárulja: elköltözik. Szeptember elsejével már nem lakik itt. Azaz nem állomásoztatja itt a ruháit. :)

Nekem kétféle albérlőm van/lesz. Az egyik -ők ketten vannak- szeptember elsejével kaparintja meg a lakásom feletti lakhatási jogot. Salgótarjáni ismerős lánya, egyetemista. A barátjával jönnek, jó lesz nekik ott. Nekem jó volt.

A másik albérlő már beköltözött, és január elejéig tartózkodik a jelenlegi helyén, utána Eszter (volt) szobáját veszi birtokba. Tulajdonképpen nem kizárólag az én albérlőm, Péterrel közös, de egyelőre tőlem bérli a helyet, azaz csinálja magának. Mondtam is Péternek, hogy nem igazság, mert nála lenne hely, nálam meg ki kell alakítania szegénynek, de így van ez jól.

Abba egyelőre nem akarok/merek belegondolni, ami a tőlem való kiköltözés és az Eszter szobájába való beköltözés között történik (konkrétan a kikötözésbe magába). Attól tartok, így is többet tudok, mint amennyit szerettem volna.

Megelőzve az esetleges kérdéseket, továbbra sem tervezem a hús fogyasztását. Semmi sem indokolja, hogy ezt kellene tennem. Bármelyik húsevő megirigyelhetné a vizsgálati eredményeimet. :)

Amit viszont szednem kell, és emiatt picit aggódom is, az az antibiotikum. :( Pár hete belémharapott egy kullancs, de mire észrevettem, hogy nem egy rámragadt porszem, hanem lába is van, addigra a teste az ujjamon, a feje pedig a lábszáram bőrében figyelt. Napokig figyeltem, de mivel nem láttam változást, abbahagytam az aggódást. Majdnem ezzel egyidőben, és szinte ugyanott megcsípett egy szúnyog. Mire észrevettem, szépen elvakartam a csípést. Azt gondoltam, ennek a nyomát viselem a bőrömön, de bőrgyógyász anyukám szemfüles módon lefigyelte a foltot, és felállította a diagnózist: valószínűleg Lyme-kórom van. A nyavalyás kullancstól. :( A megfigyelés óta eltelt 1 hét, a folt nem múlt el, úgyhogy anyu kiadta az ukázt: antibiotikum kell. Hétfőn telefonos konzultációt hívunk össze az orvosommal, vért vesznek tőlem, és megkezdjük a kúrát. 20 nap. Remélem, nem lesz gond! Abba bele sem merek gondolni, mi lenne, ha anyu nem lenne bőrgyógyász, és nem figyelte volna le a lábamon a bűnjelet...

11 megjegyzés:

  1. Hogy mi??? Jól látok??? Nekifutottam kétszer ennek a posztnak, mire nagyjából kibogoztam, hogy mi is lehet ennek a titoknak a nyitja. Tessék Magadra és az albérlőre nagyon vigyázni, az akaratos kullancsokat pedig kikerülni.

    VálaszTörlés
  2. Nem titok... már. :)
    Az a baj, hogy anyuék erdő mellett laknak, nehéz elkerülni a kullancsokat. :( Eddig úgy tudtam, engem nem szeretnek. Persze, az is lehet, hogy ez az egy is azért hagyta bennem a fejét, mert rosszul lett a véremtől...

    VálaszTörlés
  3. pffffffffffff! hülye kullancs! még jó, h anyukád észrevette. albérlő miatt ne aggódj, de azért kíváncsi leszek, sz. mit mond hétfőn :-*

    VálaszTörlés
  4. Remélem, találkozott már ilyen esettel, nem most találják majd ki, hogy mi legyen a stratégia! Persze, jó esély van arra, hogy nem találkozott ilyennel, hiszen a bp-i lakásokban ritkán fordul elő kullancs. :S

    VálaszTörlés
  5. és mi innen nem is mozdulnuk ki soha sehova :))) be vagyunk zárva a budapesti lakásainkba :))) :P:P:P:P

    VálaszTörlés
  6. Jóvanna. :))))) Csak abból indultam ki, hogy én is mehettem bárhova, de csak anyuéknál harapott meg a kullancs.

    VálaszTörlés
  7. Kár, hogy nincs leesett állú smiley, most kellene nekem ide egy!

    Nagyon nehezen esett le, de hát igen lassan jár az agyam.

    Alig várom a januárt, hogy küldhessek babás sütiket!

    VálaszTörlés
  8. Jól van, most már értem. Ezt a posztot kb 6x olvastam el, mert nem értettem :-((

    Pedig csak a kommenteket kellett volna 1x, mert mások sokkal ügyesebbek rejtvényfejtésben :-))

    GRATULÁLOK!!!

    VálaszTörlés