2011. április 8., péntek

Vega hangya

Péternek sikerült kibulizni, hogy tegnap itthonról dolgozhatott. Egy volt általános iskolai osztálytársa bejelentkezett, hogy dél körül erre jár, felugrana valamivel. A valami egy dizájnos, limitált kiadású cumisüveg-cumi-cumilánc szett volt. Szép. Még nem tudom, mikor fogjuk használni, de szép. :) Talán majd később. Legalábbis a cumisüveget. A cumikra nem gerjed Gergő. Volt egy rövid periódus, amikor éjjel-nappal cumizott, de egyik napról a másikra elmúlt. Nem bánom. Helyette az ujjával talál a szájába. Még nem rendesen, de alakul. Jobb lesz ez így, az ujja nem esik ki a szájából, mint a cumi. :)

Nos, mivel jött az osztálytárs, a délelőttöm azzal telt, hogy hozzávetőleges rendet tegyek a lakásban. Megigazítottam, elpakoltam, felsöpörtem, felmostam, leterítettem, összehajtogattam. Mire mindezzel készen lettem, elkezdtem összerakni egy levest, mert már kezdtünk éhezni. Tényleg csak elkezdtem, mert alig mostam meg a zöldségeket, Gergő gyomra bejelzett, mentem megetetni. Kezdett nyilvánvalóvá válni, hogy nem a leves lesz az ebédünk, így felütöttük a netet, és pizzát rendeltünk (az utóbbi időben több pizzát ettem, mint az előtte eltelt néhány évben :D)

Szerencsére elég gyorsan megérkezett, így meg tudtunk ebédelni az osztálytárs érkezése előtt, de mindkettőnknek maradt még a dobozban. Gondosan visszacsuktuk a fedelet, hogy ne essen bele semmi. Azzal nem számoltunk, hogy máshonnan is érkezhet valami. :S Néhány hete megjelentek a fáraóhangyák. Először magunkra gyanakodtunk, hogy valamit nem megfelelően tárol(t)unk, de kiderült, az egész házban elterjedtek. Péter felragasztott egy csapdát a WC-ben, de a konyha falára nem terveztük. Hiba volt. Délután felnyitottam a pizzásdoboz fedelét, hogy nekiessek a maradéknak. A szeletek között néhány hangya krosszozott. Grrr... Péter nézi a sajátját. Abban nincs. Grrr... Nem azért grrr, mert Péter pizzája hangyamentes volt, hanem azért, mert az enyém nem volt az. Büdös a sonka vagy mi van? Vega hangyákat fogtunk ki?

Azóta a konyha falára is felkerült egy csapda. Ha harc, hát legyen harc!

Elvileg tegnap volt hangyairtás a házban. Ma még nem érezzük ennek a hatását, de remélem, nemsokára eltűnnek az életünkből! Nem szép látvány a mézescsupor tetején szaladgáló apró soklábú... :S És a pizzámat is békén lehet hagyni...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése