2011. november 11., péntek

11.11.11

Tisztán emlékszem arra a napra, amikor Annaval beszéltünk a 11. születésnapjáról. Rajzoltunk a nappalijukban, és a képek sarkába odabiggyesztettük az aznapi dátumot. Rövidítve, az évszámból csak az utolsó két számjegyet. Az már nincs meg, pontosan mikor volt ez, de még hozzávetőlegesen sem. Valamikor, amikor sokat rajzoltunk. 2,5-3 éve lehetett. Atyaég! Akkor olyan távolinak tűnt. Ahogy néztem a rövidített dátumot, és bevillant, hogy mivel Anna 2000. november 11-én született, a 11. szülinapja pontosan 2011. november 11-én lesz, tehát ha akkor rajzolnánk, 11.11.11-et kellene a lap szélére írni. Érdekelte a téma, és meg sem próbálta palástolni, mennyire büszke, hogy ilyen nevezetes napon született. :)

Azóta minden évben eszembe jut, hogy nemsokára eljön ez a nap. Most itt van. Anna 2011. 11. hó 11-én betöltötte a 11. életévét. Huh... Alig múlt 7 éves, amikor először találkoztunk, most meg lakatos naplót küldtem neki a szülinapjára, hogy ír Bridget Jones módjára elrejthesse a titkait. Nagylány lett. Hiányzik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése