2011. november 28., hétfő

Szünet?

Napokon belül -talán már holnap- vissza kell adni a laptopot, ami ideiglenesen nálam van, hogy tudjam tartani a kapcsolatot a külvilággal. Van nekem sajátom is, de mostanában sztrájkol. A kölcsöngép akkor került hozzám, amikor Bubu (az én laptopom) monitorja elsötétült. Ki kellett cserélni benne valamit. Jó lett, mindent láttam, de azon a problémán nem segített, hogy nagyon lassú. Mármint Bubu lassú. Nagyon. Ha ez nem lenne elég, néhány hónapja nem indítja el a Chrome-ot, az IE pedig már régen nem működik rendesen. Ha eljön a pillanat, és visszaadom a gépet, nem tudom, mikor tudok írni legközelebb. Ez nem jó, mert félek, elvesznek az emlékek. :( Tudom, eddig is nagy szüneteket hagytam, de legalább jegyzetet tudtam írni, ha csak arra volt időm, de most erre sem lesz lehetőségem. Bububa kellene életet lehelni, vagy valahogy rávenni a munkára... Ha szépen megkérem, működhet...?

Megjegyzés 11.29-én: Péter reggel azzal indult el dolgozni, hogy próbáljak ma kiköltözni a gépből, azaz menteni, amit kell. Igyekszem pótolni az elmaradt dokumentációt, amik megcímezve várják a kitöltést. A legtöbb régi bejegyzésként fog megjelenni. Bocsánat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése