2010. augusztus 1., vasárnap

Aggódós

Gondolom, mondanom sem kell, hogy az anyuval történt beszélgetés óta folyamatosan azt figyelem, észlelem-e magamon a Lyme-kór tüneteit. Próbálom rábeszélni a foltot, hogy ne az legyen, hanem a macskáktól elkapható gombás fertőzés, a microsporiasis, bár nem tudom, hogy melyik jobb vagy rosszabb. :( Tavaly kicsit kattantnak gondoltam a húgomékat, akik beszereztek anyutól egy használaton kívüli fonendoszkópot, és két ultrahang között azzal hallgatták az Évi hasában zajló eseményeket. Tegnap óta én is nagy hasznát tudnám venni. Mivel még semmi mozgást nem érzek -talán azért, mert nem tudom, mit kellene érezni-, jó lenne legalább hallani, hogy van szívverés. Igen, talán túllihegem, de borzasztó ez a tehetetlen várakozás. :( Legközelebb szeptember elején lesz ultrahang. Na, addig nem bírom ki. Holnap úgyis menni kell fogorvoshoz, onnan már csak egy ugrás Salgótarján. Holnap estére álljon nekem készen egy fonendoszkóp!

Ha már fogorvos... Kb. 2 hete voltam legutóbb; egyrészt kötelező mennem, másrészt volt gond egy fogammal. Cicó (fogorvos) talált mást is. A felső két bölcsességfogamra halálos ítélet vár. Az alsók már nincsenek meg. Csak a gond van velük, jobb nekik kint -meg nekem is-, csak ne lenne olyan kellemetlen a kihúzásuk. :( Annyi időpontot meg dátumot kell megjegyezni, hogy kb. 2 nappal ezelőttig csak annyi volt az agyamban, hogy 2-án fogorvos. Akkor aztán tudatosult bennem, hogy nem baráti látogatásra megyünk, hanem kicincálja a fogamat. Na, azóta ettől is tele van a gatyám...

Annyit járok mostanában orvoshoz, mint egész eddigi életemben. Mi lenne, ha még beteg is lennék?

5 megjegyzés:

  1. Figyu, a fonendoszkóp biztos működőképes már? Egy nagy pocaknál biztos (bár emlékszem, hogy ott meg sokszor annyi minden volt útban, mire a dokik megtalálták a szívhangot)
    Amúgy meg nyugtasd meg Magad: mindenki bekattan ilyenkor. Én Danival meg voltam róla győződve, hogy a legrafináltabb fertőzéseket szedtem össze és az orvossal elküldettem magam minden lehetséges vérvételre, pedig alapállapotban ennél sokkal lazábbnak hiszem magam. De igazán, mikor lenne az ember kattant, ha nem ilyenkor? :)

    VálaszTörlés
  2. na figyelj, itt a másik oldal :) én TUDTAM, hogy nincs semmi gáz és nem is volt. inkább ezt mantrázd :) persze,ha téged az nyugtat meg, hallgatózz :) az a lényeg, h ne igazán stresszelj, mert a babának az nem jó (hűűű , de böölcs ma valaki :)))
    Koppányt a 20. hét körül kezdtem érezni, először csak olyan volt, mintha mondjuk a pezsgőből egy buborék felszállna, aztán beindult. Azóta egy pillanatra sem áll meg :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, erről a buborékozásról már hallottam, de egyelőre semmi. Inkább olyasmi van néha, mintha lüktetne valami, és nem a beleim, azt határozottan érzem. :)
    Sajnos, az majdnem biztos, hogy elkaptam a nyavalyát, a para azért van, nehogy átmenjen a gyerekbe. :(
    Csak remélem, hogy valami hasznát vesszük a fonendoszkópnak. Ma kipróbáltuk a tábori módszert (üvegpohár a hasamra, rá Péter füle), de nem hallott semmit.

    VálaszTörlés
  4. :)))))))))))) elképzeltem a poharas jelenetet:)

    VálaszTörlés