2010. november 2., kedd

Baba üzemmód

Hova tűnt az előző hét? Az nem lehet, hogy végigaludtam, pedig képes lennék rá. Ma rádöbbentem, hogy megint kedd van, jön a Vészhelyzet és a Grace klinika, pedig még az előző részeket sem dolgoztam föl. Holnap megint lesz szülésfelkészítő, pedig még az előző hetin sem vagyok túl. Tegnaptól november van, pedig még az sem jutott el, hogy eljött az október vége.

Egész héten azon voltunk, hogy vasárnapra legalább nagyjából fogadóképes legyen a nappali. Nos, nem teljesen sikerült, de az eredményben szívünk-lelkünk benne volt. Másnap hajnalban, amikor az utolsó fekete-narancs batman is hazament megállapítottuk, hogy a bulik határozottan jött tesznek a lakásnak. Ilyenkor áttologatjuk a bútorokat, és a végén kiderül, hogy így jobban tetszik. Persze, egyelőre változatlanul a nappaliról beszélünk. Nincs az a buli, ami lakberendezési szempontból jót tudna most tenni a gyerek- és a hálószobával. Sajnos, az nem ilyen egyszerű. Muszáj kitűzni az újabb kiscélt magunk elé. Azt hiszem, novemberben be kellene fejezni a gyerekszobát. Ha a hálószoba kicsinosítása átcsúszik következő évre, nem jó ugyan, de annyi baj legyen. A gyerek viszont nem érkezhet dobozok közé. Szegény. Mindent megtesz, hogy szép és ügyes legyen, mi meg nem vagyunk képesek kipofozni a szobáját. Hát, milyen szülők leszünk mi? :S

A vasárnapi Halloween bulit valamilyen szempontból határidőnek tekintettük; megtettük a nappalival, amit addig tudtunk. Azóta kicsit leeresztettünk. Miután bőven hétfő hajnal volt, mire álomra hajtottuk a fejünket (nem panaszkodom, sőt!), másnap nem keltünk túl korán. Kevés pakolás, sok szüttyögés, és hopp, délután lett, mire Gödre indultunk mécsest gyújtani. Kettőt pislogtunk, és eltűnt a hétfő. :) Persze, kicsit segítettünk neki: megnéztük -századszorra- a Bridget Jones naplója második részét, majd tévére váltottunk és megnéztük az Asterix az Olimpián-t és az Édesek és mostohákat. Az utóbbit szintén századszorra, legalábbis én, de most is szétsírtam magam a végén.

Péter mától normális munkarendben dolgozik, azaz reggel 10-től este 7-ig. Ma ezt rendesen végig is dolgozta. Tegnap munkaszüneti nap volt itthon, de pl. Amerikában nem, így küldték az e-maileket akár kérte, akár nem. Ezeket most fel kellett dolgozni. Ennek megfelelően nem volt ma festés. A nem túl korai kelés, a reggeli, rendezkedés, ebédfőzés és -elfogyasztás után délután bekómáztam. Nem bírtam a szemem nyitva tartani. Fel kellene magam világosítani, hogy nem én leszek az a közeljövőben, aki a nap nagy részét átalussza. :) Mindenesetre ma nagyjából csak ettem-aludtam. Legalább lesz, amire tuti jól meg tudom majd tanítani a gyereket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése