2010. november 9., kedd

Cipő

Van cipőm! Végre. Sikerült. Nem volt egyszerű. Ha nem lett volna muszáj beszerezni, simán feladtam volna, mert elég reménytelen eset volt. Kaptam egy fülest, hogy az egyik cipőboltban van kedvezményes áron elegáns világos topán. Nagy reményekkel telve mentem a boltba, de nem az lett a befutó. Tényleg pofás cipő, de az én ízlésemnek túl hegyes az orra, és nem tartja a lábam kellőképpen. Most viszont fontos szempont egy cipővel kapcsolatban, hogy teljesen biztonságosan tudjak benne állni és menni. Pont nem hiányzik egy bokaficam.

Végső elkeseredésünkben tértünk be az adott bevásárlóközpont utolsó szóba jöhető cipőboltjába. Nem a legolcsóbb hely, de legnagyobb meglepetésemre tele volt világos elegáns cipővel. Tobzódtam a választékban; alacsony sarok, magas sarok, hegyes orr, kerek orr, csatos, masnis, nyitott, zárt... Végül egy olyan topánra esett a választásom, ami ugyan nem olcsó, de fel lehet venni szoknyával és nadrággal is, és tuti nem megy szét egy szezon alatt. Világos cipőm még úgysem volt, csak tornacipőszerű. Most lett.

A cipő beszerzésével nagy tehertől szabadultam meg. Az ember általában szeret cipőt venni, de ha határidőre kell megvenni, és egyáltalán nem mindegy, hogy milyen, akkor nem túl nagy öröm. Persze, nem panaszkodom. Van egy új cipőm, és ez jó. :)

Még 4 nap, és neve lesz a gyereknek. Hivatalosan. Van hozzá cipőm is.

4 megjegyzés:

  1. pedig megnéztem volna azt a gumicsizmát! :D aszongyák szép idő lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Ajánlom is, hogy ne szombatra romoljon el az idő! Anyu tegnap forgatta a szemeit, amikor közöltem, hogy a kocsitól a városházáig nem tervezem kabát felvételét. Szerintem így is melegem lesz.

    Sajnos, nem találtam fehér gumicsizmát. Pedig esküszöm, buliból megvettem volna. :D

    VálaszTörlés
  3. külön koncentráltam a cipődre :D szép kis darab! :)

    VálaszTörlés