2010. november 19., péntek

Utoljára

Nem megyek többet hivatalosan a terézvárosi védőnői szolgálathoz. Húztuk-halasztottunk a védőnővel együtt az elválást. Félek kicsit, mert nem tudom, milyen lesz az új védőnő. Kaptam címet, telefonszámot, amit majd fel kell hívnom, felvenni a kapcsolatot a védőnővel, átkérni a kartonomat. Gondolom, majd ő is szeretné megnézni a lakást (nyilván azt, ahol lakunk, nem a terézvárosit). Alaposan el fog kerekedni a szeme, és már készülök a megjegyzéseire, mert nem hiszem, hogy mindennel készen leszünk a látogatásáig. Még nem hívtam föl, nincs időpont, de amennyiben a gyerek születése előtt szeretne kijönni, akkor egy félkész rezidenciát fog találni, ahol nem a gyerekszoba a kész fél. Remélem, nem egy banya lesz, mert azokat nehezen viselem. Félek, hogy be találok szólni, amit nagyon nem lenne szabad.

Nem aggódom magam halálra előre, mert az is lehet, hogy tök jó fej lesz, de picit félek.

Az eddigi/előző/eredeti védőnő viszont elégedett volt ma velem. Teljesen életszerű vérnyomást produkáltam (tőlem szokatlan módon), a gyerek szívhangja tökéletes, és megfelelő mértékben szedtem magamra. Ez a 33. hét, és 59 kg lett a mérlegelés eredménye. Eddig jó. Tartok tőle, a végére elérem a lélektani határt. Nem érdekes. Érjem csak! Lesz ez még másképp is. :))

6 megjegyzés:

  1. én megmondtam marika néninek, hogy lakásfelújítás van, ha jön, hozzon kezeslábast :) szülés előtt kicsivel kijött és mindenki elégedett volt :)

    VálaszTörlés
  2. Hozzánk szülés után kellene jönni, hogy tutira mindenki elégedett legyen. :)))

    VálaszTörlés
  3. 59 kg???? én 54-ről 72-re híztam fel a 37. hétig, mikoris kipottyant a kölyök. most 58 vagyok... :) a védőnők hülyék, legalábbis én még nem találkoztam jóval... :(

    VálaszTörlés
  4. Az enyém egy tündér. Mármint a jelenlegi... régi... Az újról még nem tudok nyilatkozni.

    Nos, én 51-ről indultam, legalábbis onnan számoljuk, mert amikor először voltam a védőnőnél (13. hét, mert előtte rosszul voltam), ennyit mértünk. Most 59 kg vagyok, de ez a 8 kg, ami felugrott, tényleg csak a gyerek. Szerencsére. Valamiben nekem is lehet szerencsém. :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem a védőnői szolgálatot valami spanyol inkvizíciós főhadsereggel kevered... :)
    De komolyan: a legrosszabb, ami történhet, hogy nem szimpi. Akkor nem kell vele bratyizni, neki annyi dolga van, hogy tanácsokat adjon. Te meg eldöntöd, hogy megfogadod, vagy sem. A nevében is benne van: szolgálat. Te meg köszönöd, kéred, vagy nem.

    VálaszTörlés
  6. Az a baj, hogy tényleg sok rosszat hallottam, de pl. a húgomé és az én jelenlegim is szuper. Ha az új nem lesz kedvemre való:), akkor majd jól meghallgatom, amit mond, és oda teszem, ahova kell. Nem tart örökké. :D

    VálaszTörlés