2010. november 29., hétfő

Szekrény

Készen van a hálószobaszekrény. Én is látom, hogy nem tökéletes, de jobban érdekel az, hogy egyáltalán van. Péter észrevett néhány hibát -persze, mindet csak azután, hogy hazament az asztalos-, és azon melegében vissza is akarta hívni az asztalost. Szerencsére nem tette, de még elalvás előtt is ezen puffogott. Az eredmény: valamikor a héten érkezik az asztalos. Újra. Meglátjuk, mit alkotnak ők ketten. Mármint Péter és az asztalos. Intéznek, amit akarnak, én csak azt látom, hogy van szekrény, bele lehet pakolni. :)


Ma már nem, de a héten befejezzük a hálószoba festését, közben bepakolunk a szekrénybe, amit tudunk, és kezdhetjük a gyerekszobát. Már összeírtam, mire van még szükségünk, azaz szükségE a gyereknek, azokat is elkezdjük beszerezni. Már nincs sok időnk. :) Holnapután december. Érzésem szerint az utolsó hónap, mármint ebben a formá(m)ban. :))

9 megjegyzés:

  1. átküldenéd nekem is azt a listát, kérlek? így könnyebben tudok hasznos dolgokat átvinni a mi szekrényünkből a tiétekbe :)

    VálaszTörlés
  2. ja, és szerintem nem is olyan vészes bibik azok ott a szekrényen, de hát pasik... :))))

    VálaszTörlés
  3. Ugye, hogy nincs azzal a szekrénnyel semmi baj? :) Majd Péter is megbékél... vagy mit tudom én. A lényeg, hogy lehet bele pakolni... a szekrénybe, nem Péterbe. :))

    A listán olyan cuccok szerepelnek, amiket még ti is használtok. :) Pl. matrac a kiságyba, babakefe, körömvágó olló, pelenkázó feltét, kifogók, textilpelenkák, pelenka, hazahozós garnitúra... Csupa apróság. :)))

    VálaszTörlés
  4. Kifogó: amibe bebugyolálom a babatestet fürdés után. Kifogom a babát a kádból. :)Gyakran frottír, de tetrapelus is lehet. Más név alatt nem ismerem. Ti hogy hívjátok?

    VálaszTörlés
  5. Törölköző. :D
    Sosem hallottam még ezt. :)))) Mi kivesszük, türcsibe tekerjük és szaladok vele a szobájába. Azért van, hogy ne csússzon?

    VálaszTörlés
  6. A törölköző egyik sarkán kapucniféleség van. Majd lefényképezem, ami van. :))

    VálaszTörlés
  7. k. törölközője és kész :D:D:D először én is jót röhögtem azon, hogy kifogó :D olyan, mintha vmi halászháló neve lenne :)

    hazahozós garnitúrát nem használunk már :) azért csak küldd azt a listát! :)

    VálaszTörlés
  8. Tényleg olyan, mintha valami horgászkellék lenne, de mi így hívjuk kiskorom óta. :D

    A lista nagyjából azokból áll, amiket ide is leírtam: matrac, hőmérő, kisfésű, kisolló, kiskesztyű, kiszokni, pelenka, pelenkázó feltét, kifogó:D, tetra pelenka és a hazahozós cucc. Ezek mind olyanok, amiket sokáig lehet használni. Kivéve a hazahozós cuccot, ami az egyetlen új ruhája lesz a gyereknek. :D

    VálaszTörlés