2012. szeptember 4., kedd

Fogadj örökbe egy kilométert!

Egy barátnőm oldalát osztom most meg veletek. Az Élménykülönítmény által szervezett futáson vesz részt, a befolyt összeggel a Bátor Tábor Alapítványt támogatják. Nem fogok koldulni, csak ideteszem a linket, aztán mindenki cselekedjen belátása szerint. :)

Nem is szaporítom tovább a szót, a linkelt oldalakon minden információ megtalálható, annál én csak kevesebbet tudok. Futnék én is, ha 1) tudnék futni, 2) volna időm (tudom, ez nagyon béna duma, de tényleg), 3) több nem jut az eszembe, de biztos van. Leginkább az, hogy nagyon nem szeretek futni, sosem szerettem, nem is tudok, nincs megfelelő technikám, pár méter után orvosi segítségre szorulok. :( Helyette támogatom Ágit, ő majd fut helyettem is.

Ági oldala, ahol a megfelelő helyre kattintva akár név nélkül is lehet őt (és ezáltal az alapítványt) támogatni: itt van. (Szerintem lehet név nélkül is, de nem próbáltam, valós névvel futunk... azaz támogatjuk... nem az enyémmel...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése