2012. szeptember 11., kedd

Óvoda, miegymás

Ma és tegnap voltunk a kiszemelt óvodában. Tetszik. Írok majd bővebben is, főleg később, ha érdemben is lesz miről. Rettenetesen fáradt vagyok. Éjjel alig alszom, mert ha egyszer Gergő felébred és sikerül visszaaltatnom, általában nem mozdulhatok mellőle, mert arra felriad. Hurrá. Imádom, hogy hozzám bújva (sokszor elég, ha csak hozzámérhet) alszik, de én ilyenkor nem alszom rendesen, mert egyrészt csak elkapok egy párnát, ami nem az Én Párnám, másrészt olyan pózban alszom, hogy minél kevesebb helyet foglaljak el, ez nagyjából vigyázzállást, azaz vigyázzfekvést jelent. Kifacsarva ébredek. Az utóbbi 2 nap Péter nagyon korán kezdett dolgozni, nem vonulhattam el relaxálni ébredés után, séta az óvodába oda és vissza; ma ugyanez annyival kiegészülve, hogy Gergő délután nem volt hajlandó aludni, Péter nyakában aludt el az óvodából hazafelé kb. félúton.

Most alszik, akár pötyöghetnék, de annyira készen vagyok testileg és agyilag egyaránt, hogy ezt a bejegyzést is komoly erőfeszítés árán tudom megírni, mert nem forog az agyam, lecsukódik a szemem... Azt pedig csak elképzelni tudom, mi vár ránk ma este. Kb. 1 órája aludt el Gergő. Ha hozza a szokásos 2,5-3 órát, akkor igen nagy bajban vagyunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése