2012. június 27., szerda

Az élet szép

Elég nekem egyetlen hét, amikor nincs lehetőségem listát írni, és máris kiesem a rutinból. Azt sem tudtam tegnap, hogy milyen nap van. Most döbbentem rá, hogy már megint kimaradt a lista. Kicsit nehéz két hét pozitív dolgait összeszedni, de megpróbálom. Nem azért nehéz, mert kevés történt, hanem pont ellenkezőleg. :)

Koncertre mentünk, de fullextrás programot kaptunk a Törley pincészetében Budafokon. Még a Múzeumok Éjszakáját is elkaptuk, pedig nem terveztük. :)

Közös ebéd a húgomékkal Gyulán. Az mindegy, hogy az étterem egy kalap sz.rt sem ért, de mi jól éreztük magunkat.

Strandolás a hét minden napján. Szerdán nem voltunk, de az most mindegy. :)

Villámlátogatás anyu szülőfalujában, ha már a környéken nyaraltunk.

Jó döntés volt nem az autópályát választani. Lehet, hogy rosszabb minőségű az út, viszont összehasonlíthatatlanul szebb és érdekesebb a táj.

Talpmasszázs és pedikűr. Mindkettő először profitól. Ha már nyaralunk... :)

Esti séta a gyulai vár környékén.

Kézműves fagyi. Nagyjából bármilyen ízű, de a mákos guba különösen.

Bevált az IKEA sátor, jó hasznát vettük, Gergő órákat aludt benne a strandon.

Egyszer az történt, hogy nem vittük magunkkal Gergő itatós poharát. 0,5 l-es palackból ivott. Segítséggel ugyan, de néhány korty lement. :)

Összeszokott csapat a strand egyik fája alatt.

Évek óta először úsztam, ráadásul termálvízben. Szuper volt. Nem is értem, miért ódzkodtam az úszástól.

Nem főztem 1 teljes hétig. Nem lustaságból, csak azért, mert akkor semmi másra nem lett volna idő, az pedig nem nyaralás.

Szerencsére szuper időt fogtunk ki a nyaralás alatt, csupán kétszer esett az eső, de az még jól is esett a nagy kánikulában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése