2010. december 17., péntek

Újra január

Nem az lett a mai orvosi vizsgálat eredménye, amit vártam. Nem arról van szó, hogy eltűnt volna a gyerek :D, ezt el sem hittem volna, hanem változott az orvos által becsült születési súlya és a decemberi időpont is. Megnyugtatott (legalábbis azt hitte :D), hogy jövő héten még nem lesz baba, de nagyon valószínű, hogy decembert még ebben az állapotban töltjük. Riadt és/vagy csalódott arcomat látva kedvesen megdorgált, hogy ne legyek türelmetlen, hiszen a kiírt időpont január 5-e, nem vagyunk elkésve, ne akarjam siettetni a dolgokat. Értem én, és igaza van, de már annyira beleéltem magam, hogy még az idén babázunk...

A legutóbbi vizsgálat óta (2 hete) majdnem 40 dkg-t hízott a gyermek. Nem tagadom, érzem. :) Ma azt mondta az orvos, 3 kg körül lesz a születési súly. Kicsit jobban tetszik, mint a 3,3 kg, de nem óriási a különbség. Csak nagyobb ne legyen! :)

Eddig azon izgultam, hogy kibírja a 37. hétig, ne legyen koraszülés. Ez megvan. Szerdától nem lesz Nyilas-veszély. Úgy néz ki, ez is meglesz. Utána már tényleg jöhetne. Igen, türelmetlen vagyok. Már attól is elfáradok, hogy feltápászkodok a fotelból. Szuszogok, és kell pár másodperc álldogálás, mielőtt elindulok. Nem kényelmes ülve, állva, fekve sem, nehéz lenyelni a kaját, mert nincs hova. És ez még így lesz az idén végig? Jaj...

Azt hiszem, iszom egy málnalevél teát. :D

2 megjegyzés:

  1. tényleg ne türelmetlenkedj, élvezd :D jó lesz majd visszagondolni erre a különleges létre...;)és akkor esetleg a két ünnep között bt?

    VálaszTörlés
  2. Tudom, tudom... ebben a pillanatban úgy érzem, még hónapokig bírnám; csend van és nyugalom. Amikor kirúgja a ház oldalát és úgy érzem, szétszakadok, akkor csak arra tudok gondolni, hogy "Piszkáljátok ki!" :D

    bt: írtam mail-t :*

    VálaszTörlés