2011. március 18., péntek

Rejtély

Kíváncsi vagyok, hogy kerültem én Debrecenbe. Az oldalsávban lévő dobozka szerint ugyanis Debrecenből látogattam ide, pedig határozottan tudom, hogy hosszú évek óta nem jártam arra. Eddig elgondolkoztatott, hogy miként kerülnek erre érdeklődők, véletlenül idetévedt olvasók szerte a világból, de ezek után egyáltalán nem biztos, hogy onnan olvasnak, amit a dobozka ír. :)

Kíváncsi vagyok, mégis akkor ki és honnan jár erre. Úgy értem, azokon kívül, akikről biztosan tudom, kicsodák. Hm.. biztosan tudom... pont most írtam, hogy nem megbízható a dobozka. Akkor most mi van?! :)

5 megjegyzés:

  1. Jelentem a Kilkenny az én vagyok, bár szerintem ezt eddig is tudtad :-)

    VálaszTörlés
  2. :))) Volt egy ilyen sejtésem. :)

    VálaszTörlés
  3. A Sydney meg en, haha :) Ki van Victoriabol?

    VálaszTörlés
  4. Van egy tippem Victoriara, de nem akarom senki kilétét önkényesen felfedni. ;) :*

    VálaszTörlés
  5. Mitzi Budapestről jelentkezem :)

    VálaszTörlés